Mina nyårslöften

Hade lyckats tidsinställa helt åt helvete fel så här kommer mina, något försenade, nyårslöften

Mina nyårslöften inför 2011 är:

- Att träna mer, komma i form och komma igång med träningen. Vänja mig vid rutiten att gå till gymmet utan att det känns jobbigt, träna ungefär minst 2-3 gånger i veckan. För min egen skull, kommer tacka mig själv efteråt.

- Att leva. Gå ut mer, träffa folk mer, träffa & lära känna nya människor. Bli mer social och ska inte låta mitt socialahandikapp stoppa mig hahahaa. :)

- Gå till skolan, kommer tacka mig själv för det med, hur jobbigt det är verkar nu. Och göra mina läxor och uppgifter i tid, och så bra som möjligt. För skolan är ju faktiskt väldigt viktig om man vill ha en hyffsad framtid.

- Att hålla mina nyårslöften ;)

Vad hade ni för nyårslöften i år?

Kommentarer
- jac gemma

pretty much the same. förutom skola haha går inte i skolan...

komma i form/bli smal. ta hand om mig själv, våga gå i bikini/magtröja i sommar. lära känna massa nya människor, bli mer social. våga leva mer.



vill inte för höga krav detta år. hm, detta är nog redan väldigt hårda grejer....



din design är apasnygg btw!

2011-02-10/02:45:10
URL: http://gemmassecret.blogg.se/

Vill du vara gullig och kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0