Energi ✩

Idag känner jag mig glad igen, riktigt glad och fylld av...energi! Fylld av kraft att ta tag i saker, gå ut, plugga, städa osv. Bra va?!
Började dagen med en kopp kaffe, hade verkligen jätteont i huvudet när jag vaknade och antog att det berodde på att jag inte fått min dagliga dos av koffein på ett par dagar. Nu känns det i alla fall lite bättre (och så sätter det ju igång magen också, hehe).

Förra veckan beställde jag hem en bikini. Det kändes både bra och dåligt. Jag ville köpt den i affären men jag var rädd att jag skulle bryta ihop i provrummet (det har hänt innan när det gäller badkläder), så jag beställde den via nätet istället så jag kan prova den i lugn och ro hemma. Det känns bra att ha en bikini, för jag vet att jag inte kommer se bra ut i den så som jag ser ut nu, och därför kan det pusha mig att träna mera - så att jag kommer i form. Även om jag inte går ner och blir smal och fin så kan jag ju i alla fall se till att bli mer "toned" som dom säger på engelska, slimmad? Vältränad? Äh. Ni fattar.

Idag ska jag träna i en timma! Kan ju inte bara sitta framför teven när jag känner mig så här full av energi - det är ju slöseri!


Kommentarer
- elli

Skönt att du har en bra dag! <3

2010-02-10/13:48:06
URL: http://tomorrowcanwait.blogg.se/
- elin

du tycker inte att du är smal nog ändå? :/

2010-02-10/20:57:17
URL: http://foreverhopeless.blogg.se/
- Sara

Roligt och läsa när du är glad, för det är du värd :)

Jag beställde en bikini förra året för jag tyckte den var sjukt snygg, leopard som jag älskar men tror du jag har använt den någon gång? Nepp.. Så jag vet egentligen inte varför jag köpte den för jag visste att jag inte skulle använda den. Man kanske hoppades, jag vet inte? Men blev inte så ialf..

Men du kan ju verkligen ha bikini.. Du är ju smal gumman!

2010-02-10/23:33:38
URL: http://www.anorexiia.devote.se

Vill du vara gullig och kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0