:) Jag 'svarar'

Ang. Mitt utseende..
En del av er var ganska nära, andra var jättejättelångt ifrån. Det var ingen som hade helt rätt. Men det var kul att få höra vad ni tror i alla fall!

Några trodde att jag var lång, runt 170-180cm, helt fel! Jag är runt 160cm.
Jag har inte mittbena, är inte rödhårig eller sådär sockersöt (vad jag tycker), och jag har inte långt hår heller.. Det är inte min grej. Mitt hår varieras, men är runt axellängd. Färgen varierar ofta också men är oftast i någon mörkblond.
Usch va exponerad och o-anonym jag känner mig nu förresten! Haha.

Min stil.. Jag har 2 stilar kan man säga. Den jag har i huvudet, som jag vet är min stil, så som jag vill klä mig, vill se ut osv, stilen jag älskar. Den stilen jag aldrig orka fixa mig till. Men det kommer.
Sedan har jag en annan stil, så som jag klär mig varje dag. Bekvämt helt enkelt, orkar oftast aldrig lägga ner tid på kläderna.

Mer än så tänker jag inte säga.


Kommentarer
- elin

det är så lockande. se de där småsmå siffrorna lysa. men dit ska vi inte, därnere har vi ingen riktig lycka alls.

kram

2009-11-26/22:15:04
URL: http://foreverhopeless.blogg.se/
- Anonym

tack för kommentaren! såg den inte förns nu för att jag har vart superseg på sista tiden! audrey är den finaste!! åhh jag har så där, stilen i huvudet och den jag har i verkligheten hah.. tror jag ska förvärkliga den jag har i huvudet snart..

2009-11-27/00:33:03
URL: http://newyorkcouture.blogg.se/
- ♥ Tjelsi - Så kan det gå när inte haspen är på ♥

MEH! Ingen bild då?`;__; inte ens en liten? har du bilddagbok så jag får kika?

2009-11-27/07:55:03
URL: http://tjelsi.com

Vill du vara gullig och kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0