Ute på äventyr

Hej såhär på natten!
Vad tycker ni om melodifestivalen då? Usch för låten som vann alltså. Riktigt roligt att se hur sur Måns blev, hans min hahaha! Ville helst att emd skulle vinna, gillar inte dom egentligen men deras låt var bra, fick den på hjärnan direkt men det gjorde ingenting.

Idag har jag vart ute sen klockan 12oo och kom inte hem förrän åtta ungefär. Blev att äta lite kräm till frukost fastän jag inte var hungrig, hällde på rejält med kanel för att försöka få igång förbränningen. Blev lite choklad idag, men jag unnade mig själv det faktiskt. Träffade en kompis jag inte sett på ett tag och vi hade så roligt att jag inte ville förstöra det ännumer.

Åh jag babblar. Tråkig info, förlåt men jag är sjukt trött nu.
Hoppas ni haft en bra lördag! Det har jag :).

Kommentarer
- Jessie<3

Nej, inte alls tråkig info. Kul att läsa vad du tycker =) Härligt att höra att du har haft en bra lördag! =)



Sv: Ja, det låter skönt. Hoppas du har haft en trevlig helg! Kramis!

2009-03-15/00:31:45
URL: http://shareyourreality.blogg.se/
- illusion

Bryr mig inte om melodifestivalen, men det var kul att caroline af ugglas kom tvåa. Hon känns äkta till skillnad från alla andra jobbiga pop-artister som deltog.

2009-03-15/00:34:49
URL: http://pleasecontrolme.blogg.se/
- Sofie

melodifestivalen var en stor besvikelse. Som du säger, vafan va de där för låt. Vad tänker svenska folket:O Heja alcazar, eller lilla molly bara för att hon va söt :D

2009-03-15/01:03:45
URL: http://needtobethin.blogg.se/
- Mysan

Blev så jävla besivken.. hejade som fan på måns.. men när man hörde hur jävla höga poängen var soms kulle delas ut så fattade man ju att den som fick 144 eller vad det var skulle vinna.... var bara molly sandén smo inte skulle slå måns om hon fick 144. blev så JÄVLA ARG

2009-03-16/14:30:37
URL: http://iratherdieyoungandthin.blogg.se/

Vill du vara gullig och kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0