Om jag kunde byta: Min dröm kropp.

Om jag kunde byta kropp med vem som helst i hela världen så skulle jag nog säga Victoria Beckham eller Nicole Richie..
MEN det gör jag inte. För jag tycker inte att Nicole är fin i ansiktet alls och Victoria har gjort ett boobjob och det ogillas också av mig.

Så, om jag fick/kunde byta kropp
(inkusive ansikte, hår och hy, och alltså allt) med vem som helst i hela världen, då skulle jag lätt - utan att tveka - välja: Kristen Stewart!

Jag tycker att hon är en fantastisk skådespelerska (och jag har sett många av hennes filmer, inte bara Twilight) och hon är absolutely gorgeous! Hon är inte lika smal som hon var förr men det spelar ingen roll om jag hade fått hennes kropp så hade jag vart lycklig ändå!

             

Kommentarer
- zeth

Åh, hon var så fin i den där vampyrfilmen! Men jag tycker att hennes utseende gör sig bättre på film än på bild...

Hon har faktist riktigt fin kropp, trots att hon inte är benig eller jättesmal :)

2009-01-23/14:11:36
URL: http://zeth.blogg.se/
- Jessie<3

Gillar henne också =)



Sv: Joda, några låtar tyckar ja är okej =) Hur är det med dig idag? =)

2009-01-23/16:45:35
URL: http://shareyourreality.blogg.se/
- l

hon är fan grymt fin :))

2009-01-23/18:41:14
URL: http://lovepainbeauty.blogg.se/
- Anna

hejsan, skulle också vilja byta kropp med kristen stewart hon är så fin!

2009-05-05/20:35:30
- Anonym

åhh hon är så vacker!

2009-05-24/21:51:43

Vill du vara gullig och kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0