I'm alive

Nu är jag sådär seg med kommentarerna igen känner jag. Därför att jag är ganska upptagen med skolan nu, plugga ordentligt och få ordning på mina betyg. Det var det som bland annat mitt förra inlägg handlade om, jag är ganska bra på att skita fullständigt i skolan och bara inte bry mig. Men jag vill ju inte sumpa framtiden så nu är det bara att fokusera!

Imorgon blir det outfit, för jag har fått nya fina kläder som jag vill visa.
Imorgon skall jag också träna i några timmar, det blir underbart.
Jag har dragit på mig en förkyldning, så jag kommer undan med soppa och te ganska ofta, vilket känns skönt.

Något som verkligen stör mig är dock att jag har fått min mens igen.
Jag hatar det verkligen.

Nu skall jag hoppa in i duschen tror jag, plugga lite och städa.
Vi hörs senare/imorn!

PS: tack för alla tips om filmer och serier! Och många tipsade om youtube spellistan - den hade jag ju redan bland mina favoriter, men hade helt glömt bort det, så tack!

Kommentarer
- Jii

Känner samma gällande skolan. Nu tar det liksom upp nästan all ens tid, så man hinner typ inte svara på kommentarer och nästan inte heller läsa bloggar. Men jag är så duuuuuktig på att ta skolan i andra hand, så det slutar ändå med att jag hinner läsa alla bloggar och svara alla kommentarer. Humff.. inte direkt bra för framtiden ;p

2009-01-14/21:08:35
URL: http://outerperfection.blogg.se/
- Jenny

Sv: Vad roligt! Deras vårkollektion var väldigt fin i år:).. ååh vill också ha alla böckerna men ska beställa de när jag läst ut den första!:)

2009-01-15/09:11:54
URL: http://jennyorahim.blogg.se/
- Jessica

Papprena heter T-shirt transfer paper, kan ju va lite olika beroende på vart du köper dom.

10 st kostar ca 150 kr. Iaf på Clas Ohlson=)



Lycka till!

2009-01-15/12:06:07
URL: http://jessejesse.blogg.se/
- Sara Solvik

Sv: tack så jätte mycket för svaret! :)

2009-01-15/20:24:50
URL: http://sarasolvik.blogg.se/
- Anonym

Det är verkligen hemskt med mens..

Speciellt n'r den upphört nå´gra år och så helt plöstsligt kommer den tillbaka. Då får man ångest ;(

2009-01-18/17:41:54

Vill du vara gullig och kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0