I-landsproblem

Sitter här nu, fylld av ångest. Vet inte varför. Vill träna, träna bort allt. Men hur tränar man hemma? När man inte vill väcka folk och på påkommen? Det känns så otroligt jobbigt. Jag har gjort en massa situps och armhävningar men det känns som om det inte ger något. Jag vill gymma.

Hade jag haft hantlar så hade det i alla fall kännts som om jag tränar lite på riktigt. Men jag har inga. Jag kan ligga och göra benövningar tills klockan är fem på morgonen men det känns inte som om det ger något det heller. Jag vill ha maskiner, cross trainers, löpband, osv.

I-landsproblem? Ja!

Kommentarer
- Thindance

Vill också träna mer! vi har ett litet gym hemma med löparband oså men det betyder inte att jag använder det varje dag. Fail fail:/ om du är mer för styrka kan du ju kolla in videos på youtube! Har jag gjort och det blir roligare när man liksom har en ledare att följa så man inte behöver få slut på fantasi när det gäller övningar :P

2009-12-31/10:13:35
URL: http://thinspiration.bloggspace.se/
- elin

det sitter jag ofta och tänker också, hur gärna jag skulle velat ha ett löpband. tänk vad underbart allt skulle vara. men ett i-landsproblem egentligen

kram och gott nytt år!

2009-12-31/18:04:08
URL: http://foreverhopeless.blogg.se/

Vill du vara gullig och kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0