19augusti2009

Jag älskar att promenera. Speciellt i skogen. Det är så mysigt att bara gå omkring och lyssna på alla olika ljud som finns i naturen, vinden i träden, fåglarna som kvittrar och sånt där. Fast lite roligare är det såklart om man har en vän med eller musik i öronen. Då går dessutom tiden snabbare också. Jag har bestämt mig för att ta en dag i veckan då jag ska gå en minst två timmar lång promenad. Med vem eller var spelar ingen roll. Det finns alltid någon som vill hänga med ut på en långpromenad liksom. Skogen är nog mitt favoritpromenadställe. Just för att det är så tyst och lugnt och man kan prata ganska ostört eller tänka ostört också för den delen. Dessutom brukar marken vara rätt ojämn och då bränner man mer, faktiskt.

Idag har jag gått ganska länge, har fruktansvärt ort i mitt knä nu. Men det tror jag inte beror på att jag går mycket, utan snarare på att jag har sträckt mig eller överansträngt mig eller något annat skumt. Jag skulle hämtat min cykel idag, men jag tror inte jag klarar det alltså. Men imorgon måste jag verkligen göra det. Hur jävla lat får man bli?

Jag åt en himmelskt god sallad igår, tänkte dela med mig av "receptet" eftersom det var en del som ville ha mer recept osv.
Det blev en rätt stor sallad så jag orkade knappt hela och sparade resten tills senare (som jag slängde eh).
Jag hade i alla fall i: vattenmelon, kiwi, äpple och aprikoshalvor tror jag det var hahaha. Sjukt gott blev det i alla fall.

Well, nu orkar ni nog inte läsa mer, om ni ens läst något? Jag blir faktiskt irriterad när jag tappar 6 bevakare på några dagar. Det är konstigt sånt där, när jag inte bloggar - då får jag massa nya bevakare(eller prenumeranter som det faktiskt heter), men när jag bloggar ofta så slutar folk bevaka. Alltså, jag irriterar mig veeeerkligen jättemycket! Bevaka eller inte liksom. Så ja, här har ni chansen nu igen:
bloglovin

Hörs senare!

Kommentarer
- cupcake

möhöö jag bevakar dig schnöggo!

2009-08-19/14:45:28
URL: http://www.cupcakeskcal.wordpress.com
- ♥ N I G H T F A L L - Barbie outside, rocker inside.

Jag blir lätt uttråkad på promenader om jag är själv :P

2009-08-19/15:20:59
URL: http://nightfalls.blogg.se/

Vill du vara gullig och kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0