Update mitt i natten.

Kan inte sova, som vanligt. Det blir bloggen då, men bara ett kort inlägg för jag MÅSTE sova.
Blev ju ingen outfit bild idag, har inte varit hemma så det är anledningen. Blir en imorgon istället (idag för att vara exakt eftersom klockan är över tolvslaget). Jag saknar mitt gamla jag, innan jag fick ätstörningar, innan jag började hårdträna och hade fina lår och mage och armar.
Jag har gått förbi massa barndomskompisar på stan nu många gånger, tror inte dom känner igen mig för jag har väl förändrats en hel del, men dom ser alla likadana ut som dom gjorde för tio år sedan. Tjejerna som var smala som stickor då är fortfarande lika smala. Jag menar, deras ben ... att dom ens orkar bära upp sina kroppar är ett under (sen så väger dom väl inte så mycket heller så det kanske inte är så konstigt). Nej usch min kroppsuppfattning är helt förvrängd.
Nu ska jag sova och drömma om snygga killar, mouhahaha.
Eller en snygg kropp,
ja!

/Over & Out.

Kommentarer
- Sofia



Det är bara så skönt ibland att läsa om ngn som det känns bra för! Ngn som är glad! ^^ Vist på samma gång är det skönt att läsa om folk som mår som man själv gör men ibland så är det så skönt att läsa en "glad blogg" ^^ Det får en själv att bli gladare^^



Det där med snöret som Sara prata om verkar verkligen skitsmart ska prova det själv!! ^^



Kramar och hoppas du får en fin dröm om ngt snyggo :P

2008-09-25/01:13:05
URL: http://crashingdown.blogg.se/

Vill du vara gullig och kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0