Skolsköterskan?!

Vet ni?
Jag har ätit mycket middag + godis och jag är proppmätt och mår jätteilla,
MEN, ingen ångest :D!!!
Skööönt för en gångs skull liksom. Har en skum känsla av att jag kommer fortsätta att starva mig (woho svenglish) imorgon. Min kropp tog in mat nu liksom så imorgon kommer det nog vara stopp. Hoppas att jag går ner lite på det här i alla fall. Snart skall vi nog till skolsyster, någon sa att undersökning och utfrågning var valfritt men jag vet inte om jag ska gå på det eller inte, man kanske kan få hjälp då? Men hon kommer säkert se mina ärr och sånt om jag ska väga mig, + att hon kommer klaga på min vikt antagligen som alla andra...

Kommentarer
- Anonym

heej :) jaaa visst är den, det har du helt rätt i :( dom är fruktansvärda, vi borde utrota dom ;) jag mår ganska bra faktiskt :D har levt samma liv som du idag ;) med godis och mat. måste säga att du varit sjukt duktig :) visst är det skönt att slippa ångesten för ett tag? vi kanske kan försöka utrota den med ;):D man kan ju alltid önska...ta hand om dig, kram.

2008-09-22/20:48:04
URL: http://havrebollen.blogg.se/
- Nicole

Om gör det, kan du ba säja " kiss my ass" haha nee driver =) älskar din blogg btw,



ska länka , dig om det är okay:?

2008-09-23/21:34:38
URL: http://sweetthin.bloggagratis.se
- Sofia



Hräligt! Va glad jag blir för dig! ^^ Dra ut av den lyckan av att du inte har ngn ångest OCH NJUUUUUT VERKLIGEN!!!! ;P



Kramar!

2008-09-23/22:45:29
URL: http://crashingdown.blogg.se/

Vill du vara gullig och kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0