Klockan är sent ...

Min dag har varit rätt hektiskt, har shoppat och tuggat frukt! Äpple-äpple-äpple!
Blev en liten macka nu på kvällen vid teven också men jag kunde faktiskt äta det med gott samvete. Tog en längre promenix än vanligt idag och vet ni? Peppeeeeen! Ja, jag känner riktigt för att bara bli snygg igen nu :).
Har fått en den frågor, tänkte besvara dom:

Tove sa: "Hur mycket väger du igentligen? Du verkar vara mycket med mat och så. Och du skrev att du var fet. Vad är fet liksom?"
Svar: Jag väger för mycket, går upp och ner mellan 47.0 - 49.0 kg vilket är för mycket för mig. Jag tittar ju mest kritiskt på mig själv för min sjukdom gör så ... men jag anser att när magen hänger och låren går ihop för mycket så är man väl tjock i alla fall. Jag anser alltid att jag är fet.

Maria undrade: "Säger du att dom är till dig eller att dom är till din typ mamma?"
Svar: Om du menar koffeintabletterna så säger jag såhär - "Ursäkta, vart har ni koffeintabletterna?" Dom svarar "... Dom är slut, kom tillbaka på fredag för då får vi in en ny leverans." Om dom skulle fråga så skulle jag dra till med att jag springer ärenden för min mamma, har sagt det innan men dom hade fortfarande inte då ...

Sovgott & hörs imorgon!

Kommentarer
- toove

aaalright. jag förstår.

:)

2008-09-11/15:09:20
- Anonym

jag vill inte va ngn såndär anklagande typ, men 49 kg låter oerhört lite... kan medge att jag är KORT och när jag vägde 46, fick jag en varning. 2 kg till och de hade fått ge mig dropp :( inget roligt kan jag lova /:

2008-09-11/18:18:35
URL: http://havrebollen.blogg.se/

Vill du vara gullig och kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0