Jag har bestämt mig.

Jag kommer inte kolla och kommentera allas bloggar från och med nu. Jag brukar ta som vana att 1 gång i veckan läsa allas bloggar, alltså alla jag länkar till där nere och alla som kommenterar mig, men från och med nu kommer jag bara läsa & kommentera dom bloggarna som jag tycker extra mycket om och dom som kommenterar mig.
Jag kommer säkert tappa läsare och kommenterare men det spelar inte så stor roll för mig faktiskt. Jag skriver för min egna skull och mig själv, det känns skönt att skriva av sig när man vet att någon i alla fall läser.

Och föresten så har jag inte dött, eller försvunnit eller så ... bara varit ganska oaktiv här, vilket jag skall ändra på. Jag har märkt att jag behöver bloggen för att ha kontrollen. Jag hatar verkligen mitt liv som det är nu, jag borde verkligen söka hjälp men jag kan inte riktigt än, bara ett litet tag till ... Tänk om jag skulle söka hjälp nu, mitt i skolterminen, hur mycket skulle jag inte missa då?
Ni förstår nog. Allt går ganska bra nu faktiskt, jag mår illa efter att jag bara ätit lite men jag får inte lika svåra ångest attacker efter en måltid längre, men kan få rejäla tröstätningsattacker dock. Har i alla fall gått ner drygt ett kilo! Woho.

Nu ska jag sova. Natti.

Kommentarer
- eem

SV: tack så mycket! :) kram

2008-09-05/08:07:11
URL: http://emeliemalmborgs.blogg.se/
- Blueberries

Hej bäret =D haha. Jo det går helt okej för mig i nuläget, dock gick det lite dåligt igår kväll, var extremt hungrig och kunde inte sova så jag åt, men det var i normal mängd och det spårade inte ut. Jag är ganska stolt att jag kunde äta tills jag var mätt och till och med kasta lite och det var inget nyttigt jag åt heller, det var hemmagjord pizza och några godisar. Hur går allt för dig själv ? dock läste jag ju lite hur det gick i inlägget här men förutom det hihi ^^

2008-09-05/09:36:43
URL: http://blueberriies.blogg.se/
- Sofia

Använder du bloggkoll? Blir enklare och man kan kommentera på de inlägg som man vill och känner inte kravet lika mycket^^



Kramen

2008-09-05/11:58:53
URL: http://crashingdown.blogg.se/
- petrich - me gossip and fashion

okej :)) vad tycker du om min nya design? :)

2008-09-05/14:46:16
URL: http://petriiich.blogg.se/
- Nikki

Tänkte oxå på bloggkoll.. Lägg till de bloggarna du gillar/ill kolla, så vet du när de uppdateras. Asbra!! :D





å du, Alltid skriva för sin egen skull! ;)



// Nikki

2008-09-06/19:22:51
URL: http://bonies.blogg.se/

Vill du vara gullig och kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0