Frukt, min räddare!

Det går segt nu, men det brukar göra det i början sen bara rasar det. Jag börjar bli allt bättre på det här med att hålla mig ifrån godsaker nu, vilket peppar allt mera! På något sätt lyckades jag lirka mig och ljuga lite så att jag "äter middag ute" imorgon, underbart! Skall gå till apoteket och skälla ut personalen så fort jag får pengar, om dom inte vill sälja koffeintabletter till mig. Jag blir lätt irriterad av sådana saker så nu ska dom allt få höra! Sen åker jag direkt till ett annat apotek och frågar där. Dom kan inte vara slut överallt, väl?

Frukt är verkligen min räddare i nöden! Jag älskar frukt! Man kan äta det när som helst och hur som helst typ. Det och Läkerol! Men jag har också börjat smaska dubbelt så mycket tuggummin än innan typ, och akta er för det är laxerande medel i t.ex vissa tuggummin, halstabletter osv, vilket jag märkte när magen körde igång när jag var ute på promenad för några timmar sedan, fick rusa hem.
Fast det kanske är lite bra ändå, att bokstavligt talat, få ut skiten?
Haha. Nu ska jag maila runt,
Nej det är inte jag på bilden. Jag tycker egentligen inte om bilder på folk som ligger ner och tar kort, för bilderna blir så orättvisa på något sätt. Nästan alla ser smala ut när man ligger ner, kanske inte såhär extremt smala men alla ser i alla fall smalare ut än vad dom är ... Ändå är bilderna så himla snygga!


/Over & Out.

Kommentarer
- sandra

svar; jaha, okej :) frukt ska vara bra, det ska funka. Har aldrig testat själv men :P

2008-09-09/19:29:32
URL: http://sandrino.blogg.se/
- M.O

Jag har telenor : >

2008-09-09/21:11:16
URL: http://superfat.blogg.se/
- Anonym

jag skulle vilja va som duu .. nej men ärligt, det är nyttigt med frukt. skulle älska om jag blev sugen på sånt ist :) haha . förlåt att jag var kort i förra inlägget, mådde inget vidare just då :( men jag förstår hur du menar, kroppen vill ngt, men huvudet ngt annat. bara vi gör det vi känner känns bäst, fixar det nog sig till slut :)

2008-09-09/22:03:39
URL: http://havrebollen.blogg.se/
- E

älskar den bilden, precis som du har jag svårt med sånna bilder, men den var riktigt bra :)



är lite avundsjuk på dig att du klarar av att bli sugen på frukt istället för på onyttigheter!:) <3

2008-09-09/23:26:22
URL: http://anaisback.blogg.se/
- toove

hur mycket väger du igentligen?

du verkar vara mycket med mat och så. och du skrev att du var fet. vad är fet liksom . puss

2008-09-10/09:23:21
- maria

säger du att dom är till dig eller att dom är till din typ mamma?

2008-09-10/18:52:40
- somjag

ja skäll ut dom! dom kan ju inte vara slut flera veckor i rad heller:/



haha jag älskar läkerol, fast min mage blir som en ballong av de:P

2008-09-10/21:54:03
URL: http://somjag.bloggagratis.se

Vill du vara gullig och kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0