När du får oväntat besök.

Oväntat och oväntat ... Jag är ganska van vid det här laget. Ångesten smyger sig på mig var och varannan dag nu och oftast om kvällarna, som idag.
I brist på annat och ungefär fem minuter ifrån en panikångestattack så blir man någorlunda desperat och tar till just desperata åtgärder, i mitt fall hostmedicin och rakblad.
Ingenting att rekomendera. Det hjälper inte ens att skära längre, det bedövar smärtan i kanske fem till tio minuter, men det hänger mest kvar som en dålig vana. Hostmedicin däremot har alltid lugnat mig av någon konstig anledning. Den håller föresten inte heller i sig tillräckligt länge, kanske bara tjugo minuter, sen måste man ha mer, och hur bra kan det vara på en skala fråm 1 - 10?

När jag får sån här ångest så får jag illamående, tappar matlusten totalt men samtidigt får jag ett matsug, jag MÅSTE äta något!
Ofta leder det till onödigt glufsande.
Nu skall jag försöka komma på bättre tankar,

Jag svarar på er gullegrisars kommentarer imorgon bitti!

Kramar.

Kommentarer
- Fia

HEJ!



Jag mår bra :) Trött som fan efter för lite sömn men får bar ligga under täcket idag, sen ska ja gå och träna :D kram på dej!

2008-10-04/10:27:32
- P

Jag mår ganska bra faktiskt, känner mig bara sjukt tjock >< men det går väl inte att komma undan gissar jag.



Hur mår du? Inte så bra gissar jag av ditt inlägg? Du kanske också ska försöka bli frisk - liksom är det det här med ångestattacker och uppskurna handleder som du vill klamra dig fast vid eller vill du leva livet?



Kramar

xx peanut

2008-10-04/11:02:40
URL: http://sugarcovered.blogg.se/
- Anonym

svar: vad glad du borde ha blivit i början för 6 månader sen när han sa att du blivit mager :)

men inte sen när han sa detdär om att du lagt på dig :O ush sånt är så hemskt :((

förstår att du blev ledsen :( <3333kram

2008-10-04/20:36:44
URL: http://getdownonyourknees.blogg.se/

Vill du vara gullig och kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0