Förvirring.

Hej på er alla underbara läsare!

Igår kunde jag inte äta middag så jag åt två stycken bröd istället, säkert inte det bästa men jag fick inte ner något annat. Nu på morgonen jag var jättehungrig och tog upp lite fullkornsflingor i en skål, men kunde knappt äta halva.

Vad gör jag sen? Hämtar min påse med Gott & Blandat såklart! Idioti ...
Som tur var hade jag bara tre små bitar kvar och jag försöker vänja mig vid att bara suga på godisen och sedan kasta den.

Men hur funkar det där egentligen? Först ingen man men sedan tre godisbitar?
Fy skäms!


Kommentarer
- Thinwannabe

Svar : Ah jo exakt! Man blir faktiskt lite sårad. Men samtidigt peppad på att gå ner i vikt :) Hoppas allt är bra med dig, puss.

2008-10-25/14:29:45
URL: http://mystory.bloggagratis.se

Vill du vara gullig och kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0