Lullig here I come.

Det är lördag, eller var, rättaresagt.
Klockan är ju ändå över tolvslaget.
Sitter ensam med min blogg, tittar på halvtråkiga b-filmer.
Har redan ätit ungefär hela julaftons julgodis skulle jag tro. Jag behöver bara vifta iväg ett litet tag.
Till en underbar värld där problem inte existerar.
Lulligheten.



Patetiskt, va?
Sitta ensam hemma, inlåst på sitt rum, och dricka.
Egentligen är allt jag vill gå ut och röka mina lungor svarta.
Lite rebelliska, är vi? Jao.
Jag röker ju inte egentligen, bara feströker och "lunch"röker någon gång ibland om jag känner för det.
Jag har en sån där varm härlig känsla i magen, det bränner inte...det värmer mer.







Peace Out.


Kommentarer
- Ella

Oh nooo. Men du kan ju alltid köpa Carmex på pashions webshop , för att handla på internet kan du ju bo högst upp i jokkmokk! ;)

2008-12-21/02:10:13
URL: http://mylifebyella.blogg.se/
- pam

Är det förresten du på din header? : ) dom där två bilderna på benen?



2008-12-21/12:44:02
URL: http://itspam.blogg.se/
- Anonym

jävla tjockis. sluta ät

2008-12-21/17:56:52
- malin

Känner igen det där med rökandet.

jag har varit rökare innan. men slutade, för flera år sedan.

men nu för tiden så får jag ryck, att jag bara måste ha en ciggaret.

Mina kompisar röker, så jag röker ofta med dom.

men snart kommer jag börja röka när jag är ensam också, kommer dock aldrig låta mig själv bli beroende igen. men de ger en sån lugn känsla i kroppen.

Ta hand om dig

2008-12-22/11:37:59
URL: http://matmonstret.webblogg.se/
- Rebecca

Du, du är inte patetisk. Inte det minsta lilla. Jag blir både ledsen och glad när jag läser din blogg. Ledsen för att jag är i samma sits som du och vet hur jävligt det kan vara. Glad för att jag känner igen mig i sååå mycket utav det du skriver. Jag spenderade varenda natt av jullovet 09/10 med att supa mig full ensam inlåst på mitt rum, då alla somnat. Det var det jag längtade efter hela tiden, natten och alkoholen. Alkoholens höga kaloriinnehåll gav mig ångest x1000 men ändå drack jag. OCH när skolan började igen hade jag gått ner 5 kg på 15 dagar. Så det var inte helt fel ändå. MEN JAG RÅDER INGEN TILL DET!

I alla fall- fortsätt kämpa! Du är stark och hjälper mig att orka vardagen, bara genom tanken på att jag inte är ensam.

/Rebecca (93:a).

2010-04-15/16:59:54

Vill du vara gullig och kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0