7/8

Dagen idag då.
Hyffsat bra faktiskt. Helt skit. Har ätit 5 bitar av en mörkchokladkaka.
Vid frukosten var det såhär:
"Vad vill du ha för frukost?"
"Vad finns det?"
"Eh ... mackor?"
"Okej. Macka dårå"
"EN MACKA?!"
"o.o ....ja?"
"Du får två!"

Två rostade mackor, fy fan. Sedan middag då, pasta i tomatsås. PASTA I TOMATSÅS ÄR VÄL INGEN MIDDAG?!
Äsch. Utbrott säger jag bara.

Idag kommer sista avsnittet av Supersize vs Superskinny 20.00 på TV3, [MISSA INTE]
Mhm och ikväll blir det Sex & the City <3 Jag älskar den serien.

/

Kommentarer
- Josephine

okej! men tränade du mkt då samtidigt? var det svårt att hålla kvar vikten eller gick man inte typ upp allt på en gång? :S

2008-08-07/19:06:02
- M.O

Haha, ja sjukt snygga kroppar!

Skojjar du eller? Älskar the sims! Har lärt mig att ladda ner filmer nu, så nu får jag se viiiilka filmer jag vill, bra tidsfördriv det med! :D

2008-08-07/19:57:02
URL: http://superfat.blogg.se/

Vill du vara gullig och kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0