Svaren!

Din bästa disney film? :)
Vet inte faktiskt, jag gillar många haha. Älskar disney :D Meneh peter pan är söt, och björnbröder.. askungen. Alltså jag gillar typ alla..

När du träffar en ny människa och kommit förbi formalian, vilken är den första frågan du ställer? (frågor av viktigare sort). och just det, älsklingsfärg?
(Var tvungen att google formalia) men jag vet inte faktiskt. Vad som faller mig in antar jag. Något som har med intressen eller musiksmak att göra kanske, för att ha något att prata om.
Min favoritfärg varierar, men jag gillar lila och blå och cerise just nu.

Döljer du din viktnedgång för vänner/familj? Eller vill du visa upp att du blir smalare?
Jag har inte gått ner så att det har synts, tycker jag. Men jag döljer väl, fast ibland (om det syns massa) så vill man kanske visa lite diskret för att få bekräftelse typ. Jag vet inte. Det kan vara så simpelt som att ha en lite tajtare tröja eller byxor.

- Nämn tre bloggar som du tycker att alla borde läsa. Måste inte handlar om äs!
MEN Illusion, :D SVÅRT!! Men typ, jag tittar in på Spiderchicks blogg nästan varje dag, humorn ♥. Fler sådana bloggar och mindre fjortisbloggar och sånt. Shit va svårt, jag vet faktiskt inte. Har ingen direkt favoritblogg. Min blogg borde alla läsa såklart ;) haha nej.. Jag vet inte! Får återkomma.

Hur många kalorier äter du per dag? och vad brukar du äta mest? (alltså jag menar vilken sorts mat)
Mängden kalorier varierar, jag hatar när jag ligger på samma i flera dagar, jag har fått för mig att jag lurar kroppen om jag äter mer ena dagen och mindre andra osv. Brukar ligga runt 500-1000 om dagen, galet högt. Jag överäter nästan alltid kolhydrater, typ potatis! Åååh. Och bröd. Annars - om jag fick välja - så skulle jag äta mest av frukt och grönt som jag tycker så mycket om.

Vad har du för mål som inte är relaterat till äs? Andra intressen och så :)
Tjäna massvis med pengar, kanske inte bli rik, men ha en bra inkomst. Resa jättemycket.. Och sedan skulle jag vilja publicera iaf en bok innan jag dör. Och få med foton i tidningar osv. Träffa den perfekta och (kanske) gifta mig och sånt.

Vilken sida tycker du har bäst thinspo, vad brukar du skriva när du googlar fram alla bilder etc?
Ärligt talat så sitter jag sällan och letar efter thinspo.. Jag brukar mer leta efter vackra bilder på t.ex modeller och då kikar jag oftast in på supermodels.nl eller models.com.

Vem är tjejen i din header :)?
På den första och den sista bilden så är det Vlada Roslyakova och mittenbilden minns jag tyvärr inte!


Kommentarer
- Silver

Jag miss tyvärr faktiskt inte den url:en.

2010-01-19/15:32:19
URL: http://silvernight.blogg.se/
- BadHabitPsycho

Aww DISNEY<3<3 =D

2010-01-19/18:41:46
- J

Men finaste rasp, du FÅR välja, du måste ju bara göra det! Men det här vet du redan kloka flicka! :)



Kramar!

2010-01-21/11:59:31
URL: http://fortitudointima.blogg.se/
- l

ååhh disney filmer kan ju vara dom bästa!

2010-01-21/22:51:19
URL: http://newyorkcouture.blogg.se/

Vill du vara gullig och kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0