Midsommarafton:

Ångesten var på max efter att ha tryckt i mig rejält med mat. Men den ångesten höll inte i sig länge kan jag lova. Jag som hade lovat mig själv att inte dricka mig stupfull för en gångs skull kunde såklart inte hålla det löftet. Äckligt var det också. Och sedan däckade jag. "Dagen efter" var jag rätt okej, mådde inte alls lika skit som jag trodde att jag skulle göra. Åt lite frukost, drack massa vatten (viktigt såntdära!) och sedan duschen.
Just nu mår jag inte så bra dock. Trött, ångest och 'villinteeee' känslor susar omkring mig. Tittade på A Secret Between Friends/When Friendship Kills förut. Galet bra film! Var över ett årsen jag såg den sist. Åh. Jag ska kika lite mer på tv nu. Får se om det blir nån serie eller så eller om jag sätter på en film. Jag somnar mycket hellre i soffan än i sängen idag känns det som. Puss på er!


Kommentarer
- Zombie Grrrl

Åh! Jag vill också se den filmen!! Har du köpt den.. o isåfall vart? :) Kram

2009-06-21/07:22:26
URL: http://ner-till-45kg.bloggagratis.se
- cupcake

ÅH! Visst är den bra <3 ! min midsommar sög... jag e uppe på toppvikt igen.. men nu fakk i helvete ska vi ner!!!

2009-06-21/14:58:52
URL: http://kcalkcal.blogg.se/

Vill du vara gullig och kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0