Sammanfattningen.

Okej, så nu har jag kikat över alla era kommentarer om vad ni tycker om min blogg...
Sammanfattningsvis så blir det såhär:
Mer: Dom flesta vill ha mer bilder på mig, mer 'outfits' var det någon som skrev, mer om vad jag gör på dagarna, mer tips och recept och mer matdagböcker och daglig vikt osv. Mer bilder.

Jag kan säga direkt att mer outfits kommer det inte bli, om det inte är så att jag lägger upp bilder på min kropp då, eftersom detta inte är en modeblogg. Mer bilder på mig kan jag gå med på, inte allt för ofta för jag vill inte trigga andra. Och nej, jag kommer inte visa ansiktet ;). Självklart kan jag börja skriva lite mer om vad jag gör på dagarna, vad som händer i mitt liv osv! Jag har faktiskt tänkt på det själv och börjat så smått att lägga in lite inlägg om det. Tips och recept, varför inte? Det är ju rätt bra och kul och då menar jag inte svält tips utan tips på en hälsosammare livsstil.
Matdagböcker tror jag inte att det blir så mycket mer av, just för att jag inte vill trigga andra. Men jag kan skriva in lite då och då om vad jag ätit osv. Och jo, jag skall försöka skriva ner hur det går med min vikt mer, för det tillhör ju min bloggresa :). Mer bilder har jag försökt att bättra mig på, håll ut :). Jag försöker variera mina bilder och inte ha bilder i exakt alla inlägg också!

Mindre: Det var inte så många som tyckte att jag skulle ha mindre av något, men en person tyckte att jag skulle ha mindre matdagböcker, för att det kan trigga folk. Just så tänker jag själv, så en bra invädning där får jag säga!

För övrigt så är det roligt att läsa att ni gillar min blogg, och att ni tycker att den är personlig och fin. Det glädjer mig verkigen jättemycket :D.
Nu skall jag svara på lite kommentarer, men vi hörs!

Kommentarer
- Olivia

"jag vill inte trigga andra" och "inte svält tips utan tips på en hälsosammare livsstil."



Jag tycker det låter bra, smart!



Hur många läsare har du? =) det skulle vara kul å veta.

2009-02-21/14:04:01
- Olivia

och jag gillar din blogg jätte mycket : ) vet du om det finns några andra "sådana här" bloggar :)



Vilka bloggar läser du själv? mm

2009-02-21/14:05:24

Vill du vara gullig och kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0