Bones and e.d's.

[Hittade bilden på H&M's hemsida, hahaha.].
Jag har fått något beroende av nyckelben alltså, förr var det ju höftbenen men nu är det nyckelbenen jag har ställt in mig på. Det är så fint! Tänk när man vågar gå omkring i linnen och söta u-ringade toppar och ha jättesynliga nyckelben.
Bones are Beautiful. Så kommer jag nog alltid tycka.
Som jag trodde så har jag ångest nu igen, men inte tillräckligt för att ta till vassa föremål så att säga.

Imorgon blir det krämfrukost, äppleluch och sedan apelsinmellanmål och middag tror jag, haha. Och te!! Jag har blivit galen i det.

Jag minns när jag började blogga om mina ätstörningar, för cirka sex-sju månader sedan, då var jag en riktig proana! Haha! Jag vet inte men man förändras när man bloggar om sin ätstörning liksom. Förr såg jag det som min livsstil, mitt sätt att leva, jag ville inte kalla mig sjuk osv. Jag drar väl mig lite åt proana hållet fortfarande, men inte alls lika hårt som förr. Nu har min ätstörning blivit värre och jag kan erkänna för mig själv att jag har en sjukdom. Men istället för att kämpa emot och göra allt för att bli normal igen, som min vän som hade anorexia gjorde, så försöker jag fortfarande "leva hand-i-hand" med den tills jag är redo att bli frisk. Det låter helt sjukt, men det är sant. (Dessutom är jag ju sjuk så ...).
Jag försöker inte få någon att få en äs eller bli sjuk eller så, utan det här är min blogg om mitt liv. Jag är absolut ingen förebild och jag önskar ingen samma sjukdom.
Det är hemskt.

Jag kände bara för att skriva av mig detta, hoppas ni orkar läsa :)!

Godnatt snyggingar.


Kommentarer
- Sara

Åh okej, funkar det bra då?^^ Jag blir oftast MER hungrig när jag äter frukt haha, vet inte vfr:P

2008-09-22/22:50:45
URL: http://kladdigtejp.bloggagratis.se/
- Marie

God natt!

2008-09-22/23:18:35
URL: http://mariehultman.blogg.se/
- Anonym

svar: hahaha nejdå elr vem vet :P

fasst det tror jag inte...;) och cola zero är ju yam<3 :D

2008-09-23/16:56:10
URL: http://getdownonyourknees.blogg.se/
- M.O

Haha, jo. Men ska ta den på ett lov eller något :) För kommer dock inte palla den i skolan, kommer vara äckligt trött!

2008-09-23/16:59:25
URL: http://superfat.blogg.se/
- linnéa

Det är jättesvårt att helt släppa taget om anorexin... Jag vet inte hur länge du varit sjuk men för mig är det en del av mig. Jag vill vara frisk men samtidigt kunna vara smal. Men viljan att leva mitt liv är starkare och även om jag aldrig blir helt frisk tror jag att jag alltid kommer vara närmare "frisksidan" än den sjuka. Vi VILL ju leva, ellerhur? Vad är det för mening med att vara smal om man ändå mår piss och inte orkar stiga upp ur sängen? Får du någon hjälp?

2008-09-23/20:10:02
URL: http://attionio.blogg.se/

Vill du vara gullig och kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0