Awards

Jag har fått 3 awards från em, Rebecca och dietme.

Det som ska göras när man får en award är:
*kopiera awarden från min blogg
*länka personen som du fått den av
*berätta sju saker om dig själv
*välj sju bloggar som du vill ge den till
*länka till dem
*lämna en kommentar i deras blogg med information om att du har gett dem en award

1. Jag älskar att resa! Har varit runt väldigt mycket och skulle inte ha något emot att flytta utomlands.
2. Tittar väldigt mycket på tv och tycker mycket om dokumentärer. Favoritserier som Heroes och Vampire Diaries osv.
3. Jag var lite av en träningsnarkoman för ett par år sedan, att träna är fortfarande något av det bästa jag vet men får sällan tummen ur.
4. Jag har svårt för att gilla mer än ett band åt gången.. Gillar bara typ en låt av massa olika band och sedan ett eller två band som jag fullkomligt älskar.
5. Jag tycker egentligen inte om människor alls. Jag tror jag föredrar djur (och NEJ verkligen inte på nåt sexuellt sätt hahahaah!)
6. Jag har en jättestor hemlighet som ingen vet om.. Har till och med svårt att erkänna här att jag har en sådan hemlighet. Tror jag förnekar det.
7. Jag tror hela tiden att jag inte har några vänner, inbillar mig jämt och ständigt att ingen bryr sig om mig och att jag kommer förbli ensam för alltid.

Sju bloggar jag vill ge en award (som inte fått det innan) okej, jag har absolut ingen koll, men dessa bloggar&bloggare gillar jag mycket, och jag tror inte att dem har fått en award innan...:
Solen
Elin
Sara
down
Silver
Maj
Thea


Kommentarer
- Thea



Hehe vad gullig du är! Dock så pallar jag inte kedjebrev så jag är ledsen att jag inte fortsätter på det. Fick faktiskt höra idag av E att de är till för att krasha typ servrar och sånt! :O gjorde mig lite skraj...



Krams

2010-02-04/22:25:26
URL: http://fallaned.blogg.se/
- Solen

Tack! <3

2010-02-05/07:12:44
URL: http://matfixerad.blogspot.com
- Silver

Jag fixar det när jag har fått tillbaka internetanslutningen hemma. Vill inte sitta i skolan och göra detta.

2010-02-05/10:04:03
URL: http://silvernight.blogg.se/
- skinny love

du har fått en award av mig:)

2010-02-05/14:39:26
URL: http://skinnylove.webblogg.se/

Vill du vara gullig och kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0