Info om kommentarer

Det händer så himla ofta att jag får frågor och sånt från anonyma personer. Jag kan inte svara på era frågor om ni är anonyma!! Så länka till er blogg eller skriv in er mail, så svarar jag där om ni undrar över något.
------

en fråga
Det här har varit en ständigt återkommande fråga ett tag nu, och jag orkar inte sitta och svara till er en och en varför så här kommer en förklaring:
Jag har väldigt mycket på gång utanför bloggen just nu, superstressigt med skolan.....har extremt mycket frånvaro och försöker kämpa för att klara mig igenom tills jullovet. Har inte riktigt tid för att svara på kommentarer därför.. Sitter med läxor och arbeten nästan hela tiden och den lilla tid jag får över sitter jag gärna och surfar runt eller sover. Jag vill inte godkänna kommentarerna förrän jag har svarat på dem så jag kan hålla kollen osv :). Har ca 8 sidor med icke godkända kommentarer, he.. Inte så kul. Kommer ta hur länge som helst. men jag LÄSER ALLA :D. bara så ni vet!

Kommentarer
- Eriiza

Håller med, Anonyma bloggar är så himla störande...

Särskilt då de frågar något !



MvH Eriiza

2009-11-08/13:05:05
URL: http://eriiza.webblogg.se/
- scarrified

det är bra att du försöker. fan skit de som klagar. ta det i din tid, skolan är viktigare :)

2009-11-08/15:59:24

Vill du vara gullig och kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0