Bara höst

Eller är det vinter nu? Njae... kanske inte riktigt ändå. Ingen snö ju. Dessutom börjar inte vintern officiellt förrän 1a december!

Mina ögon hänger, jag är konstant trött nu i höstmörkret. Jag fryser av höstkylan.. undrar hur det kommer bli när det blir ännu kallare?! Framför mig kan jag se farligt isiga trottoarer och snö i träden och den bitande kylan som brukar komma i februari typ. Usch! Jag längtar verkligen inte.

Idag har jag inte tränat alls, igår kväll hetsade jag. Jag mår inte bra, har sura uppstötningar, spyr lite varje gång jag hickar eller nåt. Asjobbigt. Men jag mår så himla illa! Önskar att det var sommarvärme, då hade jag dragit på mig träningskläderna och dratt ut på en joggingrunda. Det är lite för kallt för det just nu om man säger så. Och jag är för trött. Det känns nästan som om utomhus har vänt sig emot mig, blivit min värsta fiende.
Skulle kunna göra lite inomhusövningar, men det känns inte som om det ger något, jag är inte pepp alls på att träna bara! Känner mig så fet, så tjock och SÅ JÄVLA ÄCKLIG!

Och det är bara höst än så länge......


Kommentarer
- elin

VÄND OM!

du är inte äcklig, du är inte fet, du är inte i behov av träning eller att spy. kämpa mot sjukdomen, du förtjänar bättre än den. även om vi längtar tillbaka till den ibland som sagt

kram

2009-11-28/11:49:24
URL: http://foreverhopeless.blogg.se/
- Anonym

fin bild.

2009-11-28/18:10:21
- cupcake

skit höst, skit kyla!

2009-11-29/14:49:06
URL: http://www.cupcakeskcal.wordpress.com
- Anonym

Tråkigt att du också hamnar i hetsens helvete... Sjukt snygg människa p¨bilden!!!

2009-12-08/14:46:28
- thindance

oj glömde fylla i vem jag var :P

2009-12-08/14:52:37
URL: http://thinspiration.bloggspace.se

Vill du vara gullig och kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0