vädrets fel

Jag har inte sovit ordentligt på ett par dagar nu. Jag mår inte bra på insidan och det krävs inte mycket för att jag ska bryta ihop nu. Jag vet aldrig om jag ska börja gråta hysteriskt eller skrika av ilska. Det knäpper bara till sådär. Känslomässigt vrak är vad jag är just nu..
Nätterna spenderas med att titta på film eller läsa böcker tills ögonen faller ur. Under dagarna så tränar jag och äter. Och ibland så tränar jag och äter inte alls. Jag vet inte vad som händer nu och hur länge det kommer vara. Jag vill bli glad igen. Jag vill bli positiv och sånt. Usch. Det är säkert bara för att värmen och solen och allt det fina försvann.

Era kommentarer.. imorgon. Och om jag inte svarar imorgon så får ni lov att hata mig för då är jag seriöst en sjukt dålig bloggerska. Men jag ska svara. Jag ska.

Kommentarer
- Sara

Jag är också inne i en sådan period. :/



Ingen kommer att hata dig för att du inte svarar på nå kommentarer hun. Inte jag iaf. Ta hand om dig.

2009-07-11/10:31:24
URL: http://rosaspektakel.blogg.se/
- elin

vi får hoppas att det är värmen som håller dig nere och att du orkar kämpa emot mörkret därnere



kram elin

2009-07-11/11:47:42
URL: http://foreverhopeless.blogg.se/
- Izzy

Åh, jag vet. Det e sjukt hur mkt vädret påverkar hur man mår. Men keep strong! Du kommer känna dig bättre! Kram!

2009-07-11/19:20:24
- Thea



Ingenkommer ju hata digför att duitne svarar! Om man inte förstår varför man ibland inte orkar svara så har man inget med din blogg att göra eller ngn annans äs blogg. På ngt sätt tillhör det att man ibland går ned sig tyvärr ju :( och då är det bara att acceptera och inte grina över en förbannad kommentar! >.< Speciellt när "driver" en sådan härstor blogg^^



puss

2009-07-12/13:35:08
URL: http://fallaned.blogg.se/
- cupcake

hoppas du mar battre snart gumman <3 !

2009-07-12/23:57:08
URL: http://kcalkcal.blogg.se/

Vill du vara gullig och kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0