Tro det. Du kan det.

Jag älskar att sitta och läsa i andras bloggar, se hur folk lyckas. Läsa om deras glädje, hur dom tar sig dit dom vill och hur dom klarar allt. Det får mig att känna att ingenting är omöjligt, och att jag kan också!
Jag vill ska bli smal. Jag vill ska bli snygg. Jag vill (ska?) bli medlem, på något sätt få någon att ge min en invite till lookbook. Jag älskar lookbook. Alla är snygga. Och smala.

Aja, anyways.
Ingen framgång med uppsatsen, jag känner mig fortfarande inge vidare, bara bläblä, och illamåendet ligger kvar. Det är som om en klump lagt sig i halsen, och täpper igen, stryper mig, från insidan. Det ger mig en såndär hopplöst läskig känsla, obehagligt är bara förnamnet.
Vi får hålla tummarna att det inte är kräksjuka. Eller? Det kanske skulle vara bra ...
Jag får ladda med vatten innan jag somnar.

Kommentarer
- jenny

Sv: Ojjdå låter hemskt.. men skulle du vilja att det inte tog upp all din tid, vill du ha den? Eller skulle du kunna ta emot hjälp för att bli av med den? Många lider av det men vill egentligen inte det..

2009-02-05/21:32:28
URL: http://jennyorahim.blogg.se/
- zeth

Åh, blev peppad inför dagen nu, vet inte om du läser min blogg och det spelar väl ingen roll egentligen, jag SKA bli en sån som folk ser upp till och peppar andra till att lyckas :D

2009-02-06/08:43:26
URL: http://zeth.blogg.se/
- A-V

Känner verkligen igen känslan av att vilja NU NU NU!! Man vill så mkt... Och det är faktiskt så, att om man vill - då kan man! Stay strong.

svara gärna med din bloggadress i mailfältet som jag gjort istället då jag inte direkt är öppen med min ed.

2009-02-10/19:26:09

Vill du vara gullig och kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0