Mad World.

Först vill jag bara säga tack för alla som höll med mig och tyckte att jag ändrar min blogg till det bättre. Och sen vill jag tillägga att det inte blir några större ändringar. Jag kommer såklart fortsätta som vanligt, det är ju ändå min blogg och det var mitt val att ändra den lite. För jag vill det.

Idag har jag vart ute på en långpromenad i det kalla vintervädret. Till frukost hann jag bara slänga i mig knappt ett helt äpple och när jag kom hem så åt jag en liten portion havregrynsgröt. Jag älskar gröt..
Jag känner mig pigg och pepp idag :), vilket alltid är roligt! Träffade några kompisar också, som jag inte träffat på ett tag, dom var söta och roliga som vanligt.

Men skolan gör sig påmind och imorgon har jag två läxförhör... eller var det tre? Äh..

Hur mår ni idag?

Kommentarer

Vill du vara gullig och kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0