Svaren!

Franscesca:
Vad har du vägt som mest respektive minst?
Vad för typ av musik gillar du mest?
Hur lång är du?
Svar: Som mest har jag vägt 55kg och som minst 36, men det räknar jag inte egentligen, eftersom det inte var med flit som jag gick ner till det.. annars 44!


Danni undrar:
Hur kom det sig att du började banta och gå ner i vikt?
Svar: Helt seriöst, vet inte. Kolla i arkivet där har jag svarar i andra frågestunder med va mina teorier är.


:) undrar:
hei, jeg har et spørsmål til deg!:) hvordan klarer du å henge med på skolen, spesielt å slite med eksamner når du spiser lite? det er veldig vanskelig for meg..
Svar: Vad roligt med en norsk(eller har jag fel haha?) läsare!! Det är det jag inte gör, jag är bäst i världen på att komma efter med skolarbeten och sådant. Därför jag har varit frånvarande i bloggen ett tag nu och därför jag inte gått ner i vikt det senaste; jag lägger all energi på skolan just nu för annars klarar jag mig inte. Och vad vill man helst ha? En framtid eller en smalhet? Skolan kommer först just nu. Har hela livet på mig (och sommarlovet :D) att bli smal.


Elin undrar:
Vilken är din favoritfärg? Om du fick välja hår och ögonfärg på drömkillen, vad skulle det bli? Är det viktigare att han är rolig än charmig? Favoritlåt? Te eller kaffe? Rosor eller liljor? Eh. Kommer nog på fler senare:P kram, och lycka till med att hinna med allt i veckan. <3
Svar: Har väl ingen direkt favoritfärg, gillar många färger. Just nu är det gråblå eller rosalila haha!
Svårt att säga... när jag tänker på en drömkille så utgår jag mer ifrån personligheten än utseendet. Men ljusbrunt hår kanske och bruna eller gröna ögon? :) Kan han inte få vara rolig med charm? Jag tycker att de flesta killar som är roliga automatiskt blir charmiga.
Har ingen favoritlåt.
Te när jag fryser och sånt, kaffe på morgonen o när jag är sugen på det!
Rosor alla gånger! Tack!


Emmy undrar:
Vad var det som fick dig att få en äs? :)
Svar: Se svar högre upp!


Carro undrar:
Vad är det högsta du vägt?
Hur ofta och hur mycket tränar du?
Svar: 55kg. Promenerar i stort sett varje dag, eller springer smårundor. Annars gör jag inomhusövninga, till ex. ben övningar och sånt. Gymmar när jag kan, inte ofta. Nu på sommaren blir det ju mer "träning" (cykelturer, promenader i solen, osv).


N undrar:
1. Vilka bloggar läser du?
2. Har du nån religion?
3. Här börja din äs?
Svar: 1. Jag läser massvis med bloggar. Mina vänners bloggar, lite äsbloggar, sen läser jag kenzas, blondinbellas, och nåra andra småbloggar osv! Massa helt enkelt, är bloggbesatt!
2. Nej, jag är inte religiös och tror inte på gud över huvud taget.
3. Se svar högre upp.
 


E undrar:
Vilket är ditt bästa pepp tips?
Varför och när blev du en ana?
Vem är din förebild? Ana förebild då..
(Ps... kan du inte lägga upp fler bilder på dig själv?)
Svar: Jag ger inte ut pepptips som sagt. Vill man något tillräckligt mycket... är väl det ända jag kan säga!
Det är väl inget man bara 'blir'? Det är ingenting man väljer. Och det hela bröt ut ordentligt för ca 3 år sedan.
Mig själv i tankarna, det driver mig ganska mycket.
Nja, kanske i framtiden! Är ju anonym och ska förbli det också. Men vem vet, antagligen kommer det väl en kroppsbild sen om ett tag.



Leah undrar:
vilken är din ätstörning?
vad har du för knep för att tappa vikt?
vad är tabumat för dig?
vad kan du äta utan att känna ångest?
vad tränar du?
Svar: Är inte diagnoserad men om jag ska självdiagnosera; ätstörning uns (utan närmare specifikation). Uppfyller inte tillräckligt med kriterier för anorexi eller bulimi.
Jag har inget speciellt knep, äter lite och tränar. Men mest äter lite. Det finns inga knep eller genvägar.
Tabu betyder typ förbjudet va? hahaha, aldrig fattat ordet riktigt... Men ja, bullar och kakor och sånt, inte för att det är mat direkt men.. Friterat och saker i olja. Godis, söta saker.
Drickor brukar inte va nåt problem, spelar inte så stor roll vad för drickor. Soppa också! Och sallader, grönskaer och frukt brukar inte va så jättestora problem om jag äter ensam.
Jag tränar lite vad jag kan; cyklar, joggar, promenerar, gör inomhusövningar, hoppar på studsmatta och sånt. Gymmar ibland!


Minnie undrar:
vad är du mest nöjd med på din kropp? :)
Svar: Jag gillar området runt kroppen precis under brösten, där är jag smalast! Annars gillar jag min rygg också (inte pga smalheten, för jag är inte så smal på ryggen) men jag gillar min rygg. Nu låter jag heeelt störd hahahahahahhh.


Anonym undrar:
Hur många inlägg skriver du som du aldrig puplicerar? Du vet när man sitter med pilen över publicera och tvekar, och sedan, delete.
Svar: En del, det beror väl på hur jag mår. Det var ett tag sen sist, men ca var fjärde inlägg blir icke publicerat.


"Tjockaste" undrar:
Vad får du för tankar i huvudet när du ser en tjej/kille på stan som är mullig eller tjock, och som äter någonting onyttigt? (t.ex en glass, pizza eller liknande).

vet dina vänner om din blogg?

Svar: Tillskillnad från många andra så bryr jag mig inte särskilt, kan tycka synd om dom men äcklas inte direkt. Äcklas bara om det är någon helt obeskrivligt fet människa på typ 180kg+ med sunkig stil och äckliga kläder, svettfläckar och sånt. Då äcklas jag. Annars brukar jag mest tycka synd om dom, att de låtit sig blivit sådär. Men det är inte mitt liv och dom kan förändra sig om dom vill så jag orkar inte lägga min energi på att bry mig!

Nej mina vänner vet inte om min blogg eftersom dom inte vet om mitt sätt att se på mat och min vikt och kropp. Däremot har jag nåra vänner som jag fått genom till ex. bloggen som vet om!


Bella undrar:
vad heter du? förnamn då :) älskar din blogg, verkligen.
Svar: Raspberry. Nej egentligen inte såklart, men jag är anonym på bloggen och tänker förbli det så inga namn avslöjas, sorry! Tack vad söt du är! :) Blir så glad! Hoppas du fortsätter följa mig trots min anonymitet ;).


Perfection undrar:
Hur lång är du? Vet inte om du har svarat/skrivit det tidigare så jag frågar :)
Svar: 160cm är jag, har inte mätt mig på länge dock men ungefär så i alla fall!


Lith undrar:
Hur lång är du?
Hur gammal är du?

Älskar verkligen din header!
Svar: ca 160cm. Jag är arton år ung heheh. Åh tack! Blev himla nöjd själv med den faktiskt, gillar färgerna, och den är så somrig!


Kristina undrar:
Undrar hur mycket du väger nu... Du behöver absolut inte svara om du inte vill.

Bony hugs <3
Svar: Det är ok, hade tänkt erkänna för er ändå att jag har gått upp för att jag lägger energin på att klara skolan istället för att klara målvikten innan sommarlovet. 48-49 pendlar jag i alla fall, tillskillnad från underbara 46 som för bara någon månad sedan. Tjockisen är jag!


Anonym undrar:
Vilken är din favoritsmak på te?^^
Svar: Hallon(såklart!) eller jordgubbe gillar jag. Också 'vanliga' te-smaker som grönt te och vitt te är mumsimums.


Belle undrar:
Vad är det mest effektiva sättet du har provat att gå ner på? Och hur gör du för att orka, vara pigg o ha kraft till att kunna träna etc etc ?
Svar: Det mest effektiva.. helt seriöst; abc eller lchf! Lchf är helt underbart genialiskt, try it. Annars är det ingen diet jag följer, jag försöker bara ta mig igenom dagarna. Hatar att ge ut tips, vill verkligen inte trigga någon, det vet ni. Man orkar inte, man har ingen kraft och man är absolut inte pigg. Men man gör det ändå. För sin egen skull. Viljan tar en igenom det.



TACK FÖR ALLA FRÅGOR! Hoppas ni blev ganska nöjda med svaren ändå. Ska blogga imorgon, då blir det en superuppdatering!!
Kram<3


Kommentarer
- Nea

Vad hände som gjorde att du gick ner till 36 kg?

2010-06-03/23:06:30
URL: http://fuckingfake.blogg.se/

Vill du vara gullig och kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0