Sommarkänsla

sdfghjfd
sdftghfd

Vad ska Raspberry hinna med i sommar?
¤
 Jag ska vara uppe ett helt dygn med fina människor, lyssna på musik och dricka nåt gott. Bara pata och njuta av sommaren
¤ Jag ska bada i havet minst två gånger, ligga på stranden en hel dag
¤ Gå ut och djupt in skogen och lyssna på allt som lever
¤ Cykla en massa!
¤ Ha kul
¤ Vara ute, vara med folk, vara social
¤ Träffa nytt folk
¤ Äta färska hallon direkt från busken, helst utan mask.
¤ Gå barfota
¤ Gå barbent (hjälp!)
¤ Gå ner i vikt
¤ Ha kul

Utan planer så sitter man bara där och låter tiden vandra iväg och OJ sen är det skola och man har inte gjort ett dugg på hela sommaren. Kastat bort all tid på att ha ångest, må dåligt och sitta inomhus.
Utnyttja tiden vi har nu, för i vintras satt vi alla där och villleeee haaa soooommmmaaaar nuuuu.
Nu är det sommar, så ut och spring, eller vad som helst.

:) Lite uppmuntrande ord bara. Själv mår jag faktiskt väldigt bra just nu!

Kommentarer
- Sara

Det är faktiskt en smart grej och ha en lista, för som sagt dü vet man vad man ska göra och att det blir av..

Det är ju underbart med värmen och solen..

Blir glad att läsa att du mür rätt bra för tillfället, det är du mer än värd :)

2010-07-05/15:21:56
URL: http://www.anorexiia.devote.se
- Anonym

Läs gärna min blogg och länka den. Jag behöver pepp och stöd. Jag länkar självklart din! Kram :)

2010-07-05/16:12:21
URL: http://shestarvesherself.blogspot.com
- Sara

Åh, har det hunnit bli någonting barbent ännu? :)

2010-08-11/17:22:16
URL: http://sarajohansson.nu

Vill du vara gullig och kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0