Lies


"Jag blir glad av den här låten,
ställer mig upp och dansar omkring.
Ett leende större än någonsing sprider sig över mina läppar,
och jag sjunger med.
Lyckligare än någonsin på utsidan försöker jag dansa bort..
hon som skriker om att dö på insidan."


Något jag skrev förut bara, kände mig lite poetisk nästan, haha nej.
Men det är så det känns i alla fall när man får hela världen att tro att allt är perfekt att man mår bra och är alldeles lycklig och varm på insidan.
Fast egentligen är det helt jäkla tvärt om.


Kommentarer
- elin

vi håller hårt på fasaderna. de är bra att ha, ibland i alla fall, ibland gör de mer skada än nytta



kram

2009-10-13/22:25:01
- Leroy

Men sluta! Visst poetiskt och förövrigt jättefin<3 Ge dig själv lite credit. Du kan<3

2009-10-13/23:33:26
URL: http://quixotic.blogg.se/
- cupcake

fake it until you make it!

2009-10-14/08:18:23
URL: http://www.cupcakeskcal.wordpress.com

Vill du vara gullig och kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback