Jaha...ja. Nej.

Designen ja.. Fixar klart med den imorgon så stå ut.

Pam; det är ett bra val du gjort, utan tvekan. Grymt starkt gjort att vilja bli frisk! Vi hejar på dig ska du veta.
Men det känns lite väl jobbigt att du ska ta med dungen i fallet faktiskt. Riktigt jobbigt. Vart ska man nu ta vägen när man behöver skriva av sig? Någon att prata med? Osv osv osv osv.
Jag skulle kunna go on about this forever men det ska jag inte.

Idag har jag flängt omkring som jag vet inte vad. Fullt fart med andra ord. Och kul har det varit, så man får ju bara hoppas att det inte har varit helt i onödan.

Nu ska jag ta min kopp te och planera saker och ting.

Hörs imorgon, då flänger jag nog omkring lite mindre så då kan jag ju passa på att blogga litegranna!

Kommentarer
- pam

:(

och tack <3

2009-10-23/08:06:50
URL: http://itspam.blogg.se/
- Anonym

"Men det känns lite väl jobbigt att du ska ta med dungen i fallet faktiskt."

DET var riktigt elakt skrivet. Ner i fallet alltså? Hur ska människor någonsin kunna göra bra val när sånna som du finns. Som ser detta Pam gjort som en svaghet. Herregud.

2009-10-23/08:14:46

Vill du vara gullig och kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0