Jag ville ju ha mer lov egentligen men det kanske är likabra att skolan börjar så att jag kan ta tag i mig själv?

Jag har en bra nyhet att dela med mig av! Jag tänker inte hoppa av skolan, bra va? Istället tänker jag från och med när jag är klar med nuvarande läxor och annat jag är efter med, göra saker och ting i tid, gå till skolan exakt varje dag hur sjuk jag än är (om jag inte ligger hemma med dålig mage och otrevligheter som kommer ut från både det ena hållet och andra hållet) och jag tänker prestera mitt bästa hur dåligt jag än tycker mitt bästa är, för jag VET att jag kan få mvg i precis alla ämnen.. okej kanske inte matte men.. om jag bara vill! Allting har med mig att göra, och nu fan ska alla få se hur bra jag egentligen är.

Hur länge ska det hålla den här gången då? Fram till jul? Året ut? Eh.. Två månader kanske.
Men nu ska jag tänka positivt, oroa sig och sånt annat onödigt har man tid för när man är pensionerad.

Har tryckt i mig lite koffein och sisådär fem tusen glas coca cola zero. Känner mig allmänt pigg nu, hur det blir med sömnen sedan är en helt annan story så den skippar vi nu, men jag ska i alla fall sätta mig med min bok och läsa den tills sidorna och orden och bokstäverna tar slut. DÅ får jag sova.

Och om jag inte har gått ner någonting imorgon så kommer jag hata mig så jävla mycket att inte ens hälften vore nog, jag kommer dö inombords. Men det är väl samma sak som med skolan på den punkten egentligen, allting har med mig själv att göra. Vill jag något tillräckligt mycket, tar jag tag i mig själv så vet jag att jag kan. Då ska jag visa er alla hur bra jag egentligen är.

Kommentarer
- BadHabitPsycho

Lycka till med skolan, sitter också i skitenXD

2009-11-02/01:53:45
URL: http://badhabit.bloggspace.se
- -

Snygg bild! <3

2009-11-03/23:55:11
URL: http://latzia.blogg.se/

Vill du vara gullig och kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0