Dagen

Sitter och sippar på mitt te och ska alldeles strax svälja ännu en koffeintablett. Inte för att dom hjälper mig längre, men bara för att göra slut på burken och hålla humöret uppe. Intalar mig i alla fall det.
Känner mig mätt också, på ett bra sätt. Inte på ett "herregud vad mycket jag har ätit, jag kommer dö"-sätt, utan mer "det var gott att få litegranna i sig". Med lite grand så menar jag faktiskt lite. Det var ingen stor portion så jag är ganska förvånad att jag fortfarande är mätt såhär en timme efteråt. Jag som varit så hungrig i flera flera dagar?

Lite trött är jag.. Konstigt med tanke på all koffein jag stoppat i mig idag. Men jag ska hålla mig vaken, i alla fall i ett par timmar till. Måste se på idol! Haha........... Ja. Jag följer idol. Gör ni det? Är inte så besatt att jag dör om jag missar ett eller två eller tre avsnitt, nej, det bryr jag mig inte om. Men jag tycker det är ett bra underhållningsprogram och alla gillar väl musik?

Äh. Ska sluta tjata om onödiga saker nu! Hörs senare♥

Kommentarer
- BadHabitPsycho

Nej jag vet att man går ner fett, men det känns inte så=(

2009-11-20/19:42:23
URL: http://badhabit.bloggspace.se
- Malin

Koffein har märklig effekt på mig - antingen blir jag hyperaktiv eller så blir jag trött. Har förövrigt en vän som råkade ta en överdos på koffeintabletter och nära inpå dog, så man ska passa sig lite för dem.



2009-11-20/22:26:56
URL: http://vixies.blogg.se/
- Malin

Jasså, ja så många hade hon definitvt inte tagit. Däremot hade hon blandat dem med alkohol vilket med all säkerhet spelade in.

2009-11-21/15:49:59
URL: http://vixies.blogg.se/
- Anonym

onödiga saker är alltid kul att läsa om . vaaaaaaaaaad rör sig inne i ditt huvud? who knows. en liten inblick får man ju när du skriver. shit. jag låter som värsta stalkern, HAHAHA. <3

fast jag tycker bara du är en trevlig tjej. fast jag inte vet vem du är. tror jag.



idol har jag inte följt på ett tag, jag tittar bara på dem första gångerna när alla får sjunga.



och hm.. är koffeintabletter till för att man skall bli pigg och orka träna mer?

2009-11-24/12:12:28
URL: http://psycological.blogg.se/

Vill du vara gullig och kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0