Ikväll

Ikväll är det:
  • Premiär för Supersize vs. Superskinny säsong 2.
  • Verkligen på tiden att jag pluggar lite!
  • Är verkligen skoltrött nu och så fort jag tänker på allt jag har kvar att göra och tidspressen (15 dagar kvar!!) så börjar jag nästan gråta av ångest :(! Usch för skola, jag pallar inte mera alltså.

  • Massa andra bra program som jag kommer missa för jag måste plugga!
  • Dags att jag börjar lära mig hur man går och lägger sig i sängen och faktiskt somnar!

  • Och vet ni, det blev ingen storm här :D! Var ute på en härlig promenad förut, riktigt sådär... vad heter det nu igen? Jag får uppdatera när min hjärna kommer på ordet.


    Update: UPPFRISKANDE! Promenaden var uppfriskande.

    Kommentarer
    - cupcake

    Jag ser fram emot SsvsS asså!!! <3

    2009-05-28/19:41:01
    URL: http://kcalkcal.blogg.se/
    - Hannah

    Hang in there, bara 2 veckor kvar (>_<)

    2009-05-28/22:15:16
    URL: http://hungryforhealth.blogg.se/

    Vill du vara gullig och kommentera:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    Blogg/hemsida:

    Skriv här:

    Trackback
    RSS 2.0