Att känna sig tvingad

Jag sitter här och skall strax in och sminka mig snabbt för att sedan åka in till stan och träffa några vänner.

Men visst är det jobbigt när man känner att man inte riktigt orkar, att man mycket hellre skulle stanna hemma?
Jag känner mig sådär tung idag, mensvärk och allt. Usch.
Klart jag vill träffa mina vänner, bara just inte idag. Men jag måste, jag har lovat.
Jag känner mig liksom tvingad till att åka in, och jag gör det inte för min skull, utan för deras. För att dom vill.
Jag planerar att inte stanna så länge ändå, åker nog hem runt fyra kanske.

Och hur sjutton skall jag övertala mamma att få äta soppa ikväll?
"Näe... inte på en lördag, väl?" Jag vill inte ha tacos!
Jag får skaffa mig ont i halsen eller något.
Tjock nästa.


Kommentarer
- Sara

Jag känner igen mig så väl i det du skriver! Det tar emot nåt fruktansvärt när man ska göra något, men man vill heller inte sitta hemma när man väl gör det :S Men jag tänker alltid så att har jag lovat så har jag, jag hatar att lova saker och inte hålla det. Hoppas det blir en okej dag ialf :)

2009-03-21/12:14:18
URL: http://www.anorexiia.devote.se
- Demonic

Åh känner igen det så väl. Jag orkar typ aldrig träffa folk, får alltid tvinga mig själv ut.



Hoppas det går bra ikväll!

Kram

2009-03-21/16:40:50
URL: http://skinnyfied.blogspot.com
- S---

Nej det är inte det som känns rätt nej, men när man väl är där brukar det kännas bättre efteråt.

2009-03-21/23:43:56
URL: http://rosaspektakel.blogg.se/

Vill du vara gullig och kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0