3e Juni 2009

Vaknade och kände mig helt utslagen. Pollens fel, speciellt när dom har klippt gräsmattan här utanför också, så jävla ovärt.
Men vågen visade minus när jag vägde mig imorse som jag gör varje dag. Jag måste sluta med det, måttbandet ser man skillnad på snabbare och jag är lite trött på att vara näst intill obsessed av vågen. Jag får liksom panik om jag inte väger mig! Men i alla fall. Den visade minus och ni som också sitter i skiten vet då hur man känner sig starkare på något sätt, en liten ljusglimt glittrar till inom en. I alla fall så är det så för mig. Det är typ den enda lyckan jag kan hitta bland all ångest.


På vädret imorse så sa dom att det ska bli kallare nu igen. 15 grader eller något. Skämtar dom? Det är ju Juni! Sånt här gör mig så himla sur. Något annat som gör mig sur är att jag måste släpa min cykel ganska långt till närmsta cykelaffär, det är något med ventilen så jag kan inte pumpa mitt däck. Helt underbart. Ibland känns det som om all otur hamnar på mig! Kalla mig lat om ni vill det, men det är långt.. Och ja, jag är nog ganska lat om det inte gäller frivillig träning då jag självmant väljer att gå ut och springa/cykla i en timma.

Hoppas i alla fall det blir lite sol idag så att jag kan sitta ute och plugga nu!
Endast 9 dagar nu innan sommarlov och endast 7 arbetsdagar kvar! Yey!


Kommentarer
- ida

att släpa cykeln förbränner nog ändå lite :) XD^^

Stay strong , det kommer fixa sig ska du se <33

2009-06-03/18:23:55
URL: http://pro-ana-beginner.bloggagratis.se
- dme

ja-aa det fick jag. glad blev jag, fast jag glömde att svara. :) tack!

2009-06-03/18:31:09
URL: http://giveitaminute.blogg.se/
- E

själv vågar jag inte ens väga mig..

2009-06-03/19:26:20
URL: http://mywaydown.webblogg.se/

Vill du vara gullig och kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0