Vad händer här då?

Jag borde sova, men jag är dum i huvudet.
Jag var mer dum i huvudet för några timmar sedan, fick en impuls tanke (korkad sådan) och trodde seriöst att jag skulle klara av att proppa i mig 10 chips, 1 rischoklad, + några godisar & vindruvor och att det skulle peppa mig till att äta mindre i veckan (?). Jag förstår mig inte på min hjärna. Dessutom var jag försvarslös och kontroll-lös i den situationen.
Jag skyller det på trötthet. Man borde gå och lägga sig innan man får hjärnspöken.
Jag vill bli tjock och gravid (eh...va?!) men man kan ju inte råför att vilja de när man läser alla "unga mammor" bloggar. Ja menar, hur söta är inte bebisar????????
Men det går ju inte när man är singel och olycklig :).

Nämen. Jag yrar tror jag. Babblar i alla fall, mina konstiga tankar är opålitliga. Verkligen dags att sova!

Kommentarer
- Umma

Argh, du vet säkerligen om det men det är bra med upprepningar: Att fasta hjälper inte. Det gör bara hetsbegären svårare att avstå. :-(

2009-01-11/10:31:06
URL: http://umma.blogg.se/
- S

"Jag längtar tills jag blir gravid för då kan man äta allt möjligt konstigt utan att någon bryr sig!"

2009-01-11/18:14:19
URL: http://rosaspektakel.blogg.se/
- Anonym

Hur gammal är du förresten?



Bebisar är kanske söta, men det är inte allt dem är när man verkligen ska ta hand om dem också, you know.

2009-01-13/11:12:32

Vill du vara gullig och kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0