Att vara normal är överskattat.

Update time!
Idag har moi fått i sig cirka 500 kcal och promenerat i den isdande kylan tills flera delar av kroppen gjorde jätteont.
Det har varit en mysig dag och en bra avslutning av veckan. Om bara ett par dagar så är det dags för skola igen. Kan ju inte direkt säga att jag längtar, det enda positiva är väl gympalektionerna? Och kompisarna såklart!
Nej, jag är trött, riktigt trött.
Skall nog lägga mig tidigt för en gångs skull. Svarar & godkänner alla kommentarer imorgon bitti!
Hej sålänge!


Kommentarer
- Amanda

Har sett att du skrivit mycet om din kropp och att du vill gå ner i vikt:P

Tycker du har en skit fin kropp, seriöst. av dom bilderna jag sett. Vill du vara pinnsmal och väga bara 38 kilo? Det är bra att du tänker på att inte gå ner för snabbt men det är inte fint.. Man ska ha kurver, det ä r naturligt. Jag har själv varit för smal när jag var yngre och det är inte kul. Plus att killar gillar verkligen inte tjejer som är för smala, dom ska ha former. du kanske inte bryr dig om vad dom tänker men bli inte så smal.. det är inte bra <3

2009-01-06/19:44:21
URL: http://bambies.blogg.se/

Vill du vara gullig och kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0