Studying.


Jag gjorde några fler (ovanstående små bilder) jag tycker dom blev helfina.
Enligt min planering så skulle jag äta lunch nu (mango med kanel) men jag åt den förut när jag skulle pluggat så jag skall plugga på nu, fram till klockan är 15:00 för då skall jag (tyvärr) städa min garderob & mitt rum. Jag hatar att städa, speciellt min garderob. Jag hänger upp allt jättefint osv och tre dagar senare ligger allt slängt här och var i alla fall.
Jag är sämst på att hålla ordning på mina kläder, och jag har ändå en stor garderob (ni vet en sån man går in i). Jaja. Får väl sätta igång med dom där uppsatserna då ...
Föresten, who put the DYING in studying?

Kommentarer
- mg

Älskar verkligen dina bilder! <3

2009-02-06/13:34:52
URL: http://stayperfect.blogg.se/
- elin

får jag fråga en lite korkad grej? alltså, hur räknar man kalorier egentligen? om vi säger att någonting innehåller 110kcal/100g, men man bara har ätit 23g, hur gör man för att räkna ut det då?

/liten osmart tjej :(

2009-02-06/18:47:26
- ms. untouchable

svar : Åh .. jaha :/ . Jag ee sjuk nu jag med , blir nt lika mkt mat då .

2009-02-06/19:15:49
URL: http://thinspidream.blogg.se/
- v

Zui Suicide är så sjukt snygg, och smal<3

2009-02-07/12:07:28
- lina.

diggar den sista (thin is in) bilden fetmycket! :)

de andra också, men fastnade för sen sista :D

2009-02-07/19:26:58
URL: http://apelsinklubba.blogg.se/

Vill du vara gullig och kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0