Push up, push up. Don't stop, don't stop.

Hej alla. Jag suger på att svara på kommentarer har jag märkt. Jag har en hel drös obesvarade, och tro inte att det betyder att jag skiter i er, för så är det inte. Jag är bara jättelat.

Trots att jag är jättelat när det gäller att svara på kommentarer så har jag idag tränat och stretchat och hoppat omkring hela dagen! Inte suttit still en sekund haha. Känner mig riktigt motiverad. Jag har fått mina pengar också, så imorgon går jag nog och handlar ett par skor på rean. Jag behöver som sagt nya.

Intag:
1 kopp kaffe ~ 3 kcal?
1 äpple med kanel ~ 55 kcal
"Fransk" omelett ~ 200 kcal
Vatten (kranvatte & mineralvatten).


Idag är det fredag vilket betyder tvkväll. För mig blir det äpplen som snacks!

Kommentarer
- Anonym

Jo, jag vet. kvalitén är fett dålig, men filmen är så bra så jag ser den ändå :D

kram

2009-02-14/09:47:51
URL: http://athinnerlife.blogg.se/

Vill du vara gullig och kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0