Middagsplanering.

Nu har jag kommit hem från min shoppingrunda! Jag hittade ett par fina nya skor (för som jag sagt så många gånger innan så är mina converse förfallna...) och jag köpte även ett smycke.
Min vän gick och åt men jag satt bara bredvid och höll henne sällskap.
Det känns bra idag! Jag är nöjd med mig själv, än så länge.

Ikväll är det melodifestivalen, tradition :)! Jag skall sitta med min familj och äta framför teven, riktig fettostyle, haha. Nämen. Till middag blir det tacos, usch. Jag planerar att inte äta så mycket och fylla upp med sallad.
Efterrätt: Glass.

Jag skall nog äta lite glass, och sen får det vara bra. Det blir ju lite sen mattid idag, men men. Det är lördag och jag har motivation som räcker i månader. Så jag kan köra på lite onyttighet idag, tror jag. Kommer få ångest tror jag, men jag skall försöka att inte tänka på det. Verkligen.

Kommentarer

Vill du vara gullig och kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0