Ingenting är omöjligt.


Jag fick just en knäpp. Det var som om någon slog till mig i huvudet och sa;
"Vadfan, du kan bättre än såhär!"
så nu jäklar.


Från och med nu så skall jag börja planera allting ordentligen, och följa planen till 100% också! Mitt mål som är närmast är att vara på 46kg på måndag. Mina vänner har börjat bli ordentliga när det gäller vikt nu också, inte på ett ätstörnings sätt men att dom (några av dom är rätt så mulliga..) har liksom börjat gå ner i vikt. En av mina vänner har gått ner 9kg på 2½ vecka, och ser ut som mig nu, om inte smalare. Kan dom så kan fan jag med!

Inatt drömde jag att jag var jättesmal, och hade nått min drömvikt. Ändå vart jag inte nöjd, jag tror inte jag blir det. Men i alla fall; i drömmen var jag så himla fin! Är det inte så jobbigt? Att man alltid drömmer om det som tycks vara näst intill omöjligt? Typ att man är med den där killen man verkligen vill ha, eller att man är så smal som det bara går!
INGENTING är omöjligt, vill man något tillräckligt mycket så får man det. I drömmen så var mina höftben så smala och fina och utstickande. Det gjorde ont att vakna och se den äckliga, feta, sanningen.

Snart skall jag på en fotosession där jag är modellen, läskigt. Jag är inte van att sta framför kameran och visa mig för strangers, jag har dessutom utvecklat något som liknar social fobi, jag får panik och hjärtat bankar som aldrig förr, när jag är ute bland folk. Det känns som om allas ögon är på mig, och jag hatar det.

Men som sagt, nu tar jag tag i mig själv! Imorgon skall jag fasta.
Och nu skall jag svara på era kommentarer.

Kommentarer
- Amanda

hejhej.

Vet inte om du läste min blogg förut men tänkte säga att jag har en ny bloggadress så du vet.

Ha det bra :)

- Jenny

wouw nu blev jag taggad som fan på att jag också kan nå min målvikt, när jag läste det här inlägget. vet inte varför men blev det ! hhe

nu jävlar liksom :D hoppas allt går bra för dig!

2009-02-01/21:52:04
URL: http://tasticc.blogg.se/
- mickis

va skojaru 9kg..

Det låter ju as mkt.

2009-02-02/08:14:46
URL: http://babydollie.blogg.se/
- mg

Du kommer att nå ditt mål, du är stark <3

2009-02-02/17:08:36
URL: http://stayperfect.blogg.se/
- Anonym

hur gjorde din kompis för att gå ner 9kg på 2½ vecka?? :O

Vill så gärna veta! Håller med om att man bara drömmer om det som aldrig skulle kunna hända...Men du klarar det gumman! Bara vi peppar varandra!! :)

Håll fast vid den plan du ska göra ;) kram <3

2009-02-02/21:54:01
URL: http://getdownonyourknees.blogg.se/
- Angelika

Har då aldrig sett någon med en mer vriden och konstig och patetisk syn på vikt. Du kommer svälta ihjäl dig. Men det kanske du redan vet?! Och att du har utvecklat social fobi också.. alltså. Om du inte har sökt hjälp redan, så tycker jag du borde det annars kommer du allvarligt talat dö i för tid.

2009-02-03/15:53:40
- mirre

åå skulle va kul att se bilderna sen, det kommer gå skit bra tro på dig själv, du fixar det!

2009-02-03/17:27:49
- jenny

Har du inte andra drömmar än att gå ner i vikt:)?

2009-02-03/17:45:25
URL: http://jennyorahim.blogg.se/
- I

Älskar smaldrömmar!

2009-02-03/21:49:18
URL: http://inalc.blogg.se/
- sophie

hej du! har kämpat med mina ätstörningar i 15 år nu och har äntligen tagit mig i kragen och påbörjat en behandling. blir så ledsen av alla pro-ana/mia-sidor här ute i sfären, fan, vi tjejer måste ju kämpa för varandra och inte knuffa varandra mot stupet! det finns inget där på den "andra sidan" jag har varit där massor av gånger och tillslut inser man att man måste åka tillbaka till verkligheten. om man inte väljer att avsluta livet helt, för det går inte att leva som ett skelett hela livet. jag tar hand om mina sviter nu, med ett nedbrutet skellett, vilket kräver mig operationer,jag har trasiga tänder och ett svagt psyke, vi kan inte uppmuntra varandra till detta. snälla hitta bra hjälp och hjälp andra. kram.och lycka till.

2009-02-04/21:32:57
- sophie

hej du! har kämpat med mina ätstörningar i 15 år nu och har äntligen tagit mig i kragen och påbörjat en behandling. blir så ledsen av alla pro-ana/mia-sidor här ute i sfären, fan, vi tjejer måste ju kämpa för varandra och inte knuffa varandra mot stupet! det finns inget där på den "andra sidan" jag har varit där massor av gånger och tillslut inser man att man måste åka tillbaka till verkligheten. om man inte väljer att avsluta livet helt, för det går inte att leva som ett skelett hela livet. jag tar hand om mina sviter nu, med ett nedbrutet skellett, vilket kräver mig operationer,jag har trasiga tänder och ett svagt psyke, vi kan inte uppmuntra varandra till detta. snälla hitta bra hjälp och hjälp andra. kram.och lycka till.

2009-02-04/21:34:18
- sophie

hej du! har kämpat med mina ätstörningar i 15 år nu och har äntligen tagit mig i kragen och påbörjat en behandling. blir så ledsen av alla pro-ana/mia-sidor här ute i sfären, fan, vi tjejer måste ju kämpa för varandra och inte knuffa varandra mot stupet! det finns inget där på den "andra sidan" jag har varit där massor av gånger och tillslut inser man att man måste åka tillbaka till verkligheten. om man inte väljer att avsluta livet helt, för det går inte att leva som ett skelett hela livet. jag tar hand om mina sviter nu, med ett nedbrutet skellett, vilket kräver mig operationer,jag har trasiga tänder och ett svagt psyke, vi kan inte uppmuntra varandra till detta. snälla hitta bra hjälp och hjälp andra. kram.och lycka till.

2009-02-04/21:36:31

Vill du vara gullig och kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0