Godmorgon kära läsare

Frukost: 1 röd paprika.
Jag har ingen aning hur mycket 1 röd paprika väger, men 100g är i alla fall 27kcal så jag antar att jag känner mig ok.

Strax skall jag göra en såndär tre stegs behandling för ansiktet, typ och så skall jag duscha och borsta tänderna. Allt för att jag skall vakna till och känna mig fräsch. Det kan behövas nu när jag legat sjuk och allt.
Efter det hade jag tänkt att plugga. Fyfan, jag ser inte alls fram emot det kan jag lova. Men måste man så måste man..
Och jag måste. Min lärare kommer döda mig annars. Åh jag får ångest av att bara tänka på det ju. Neh. Ansiktsrengöring!

Vilket humör vaknade ni på idag?
Jag var trött men okej och rätt så positiv och glad!

Kommentarer
- S---

Ja jag vaknade av att ligga i en blodböl (näsblod), så mitt humör var inte bra imorse.



Skulle också vilja pyssla om mig lite nu.

2009-02-08/12:41:55
URL: http://rosaspektakel.blogg.se/
- mg

Jag vaknade upp i en iskall säng hemma hos min kompis, men mådde faktiskt helt okej :) <3 Ååååh, hata att plugga!

2009-02-08/13:35:09
URL: http://stayperfect.blogg.se/
- Sofia



Men det är jätte bra att du har klarat av en grej då! Det är jätte duktigt av dig om du känner att det är ngt som du tycker är riktigt jobbigt! För att plugga, hitta ett specielt ställe där du känner att du kan slappna av och koncentrera dig! För mig funkar fik som det jätte bra för mig! Det gäller bara att hitta sin nish 8Eller hur det stavas^^)

Kolla upp vilken tid på dagen du känner dig bästa som och hitat det där speciella stället! För mig är det på morgonen, att vara uppe med tuppen liksom och få se gryningsljuset mår jag som bäst av. Men det är nog just för att jag inte gör det så ofta. Sen att sitta på ett fik en hel dag och dricka lite te eller kaffe 8Försöka hålla sig borta från bakelserna!!!! ^^) och ta det i ditt tempo. Jag tycker om små tjattret runt omkring och sitter gärna vid ett fönster så att jag kan kolla på människor och få ljuset^^

Det är då som sagt vad jag tycker bäst om, men du måste hitta ditt! Du kanske hellre vill ha det tyst och trivs bättre på bibban liksom^^



Jag har tänkt på att detkan vara det psykiska också som spelar roll i mitt sömnproblem, så var det för mig när jag bodde hemma. Kunde ligga uppe och gråta liksom för att jagmådde så dåligt. Läste om din mamma, fy fan vad elakt! Jag vet hur det känns, även fast vi har mammor som är elaka på olika sätt om man säger så.

Hur lång tid har du kvar av skolan? Om du mår så skit som du säger så kanske du verkligen ska överväga att prata med ngn psyk! De kanske kan hjälpa dig att bo ngn annansans eller så? Det jobbiga med det är ju att de kommer behöva prata med dina föräldrar och så också, sos blir inkopplat. När jag prata med en psyk om det när jag gick i tvåan så var det just det som jag inte ville, att jag var tvungen att sitta med när de prata med mina föräldrar och även att de skulle prata med de i huvudtaget! Jag ville bara att de skulle ta mig därifrån och ge mig en annan familj. Men det funkar ju tyvärr inte så! :( Men mår du riktigt förjäfligt av dina föräldra så är ett första steg att gå och prata med ngn!

Jag vet att jag predikar mycket att man ska gå och prata med ngn om man mår dåligt, men ajg känner ju hur bra det känns efter att jag pratar med min psyk! Så jag måste förmedla det vidare liksom! ^^ Ungdomsmottagningen kostar inget dessutom! Fast du kanske är under 2o dock så då kostar vanliga psyk inget heller^Men de tycke jag inte funkar för mig. Men de kanske funkar för dig? De skriver iaf ut medicin som hjälper dig ;) Jag mår bättre av det ^^



Om du inte vill prata med de så kan du prata med mig om det ifall du vill! min msn är [email protected] om du skickar mail så skicka inte till den då jag sällan kollar min mail och jag får mycket skit på den. Bättre iså fall att du skickar på bloggen den kollar jag dagligen^^ Kanske kan starta en mail för det här men jag säger till i så fall!



Hopas jag inte predikar för mycket få säga till i så fall! Men jag finns här om det är ngt du villprata om. Jag kan hjälpa dig att se över situationer och ge tips om du vill!



Hoppa du fick en fin dag i dag iaf!!



kramar och pussar!!

2009-02-08/14:20:00
URL: http://crashingdown.blogg.se/
- "outerperfection"

Hej, om du läste outerperfection.blogg.se så ska du veta att jag har tagit bort den (för det var några som vägrade att sluta terra mig när jag precis hade blivit icke-anonym och det kändes liksom sårbart) och bloggar nu på xanga istället!

2009-02-08/15:22:51
URL: http://www.xanga.com/shackiana
- Anonym

mitt humör när jag vakande.. ok! men nu strömmar tårana ur mig. och lunch väntas på att intas tillsammans med mor.

2009-02-09/12:20:36
URL: http://yellow.blogg.se/

Vill du vara gullig och kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0