Träna

Startade morgonen med 100 situps. Kändes najs.
Drog iväg till skolan och kom i tid för en gångs skull men det var bara tråkiga ämnen...
Stack ut och sprang i en timma eller två - jag höll inte tiden. Också najs. Och vädret är sjukt härligt, jättemycket sol och så = mycket tid utomhus. Tillexempel så är det perfekt att promenera nu på kvällarna runt sju ungefär. Det tycker jag om.
Imorgon är det Valborg och då ska alla jag känner ut och festa och dricka sig stupfulla. Jag ska nog inte göra det, alkohol är inte direkt något för mig. Inte i stora mängder i alla fall. Jag får se vad jag hittar på - men kul ska jag ha i alla fall!

Och just det, imorgon ska jag försöka vara på bra humör hela dagen!

Kommentarer
- olivia/cupcake

bra humör hela dagen! den kör jag också på fan :D !

2009-04-29/22:34:13
URL: http://kcalkcal.blogg.se/

Vill du vara gullig och kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0