Tillbaka

Hej. Usch va oaktiv jag har varit. Och ni är inte ensamma om att sakna bloggen, jag har också saknat den! Jag klarar mig inte utan min lilla blogg...

Jag hinner inte skriva så mycket nu. Förra veckan var härlig, det gick bra då. Jättebra. Helgen var rolig, jag hade riktigt kul. Men det blev äckligt tillslut. Imorgon ska jag verkligen ut och röra på fläsket, på riktigt. Jag klarar inte av att se mig i spegeln utan att en vägg av ångest kommer lutandes över mig. Ni vet hur det är, eller så gör ni inte det.
Men i alla fall, det är typ sent nu och jag är jättejättejättetrött. Det är veckodagar nu och skola. Då behöver man mycket sömn! Så sovgott alla. Imorgon svarar jag på alla kommentarer, I promise!


Kommentarer
- borninjune

Jag vill ocksa ut och röra pa mig men jag är fortfarande sjuk. Försöker med sa mycket vardagsmotion som möjligt men det är jobbigt när man har huvudvärk...

2009-04-29/15:36:24
URL: http://borninjune.blogg.se/
- olivia/cupcake

härligt att förra veckan gick bra och att du e tillbaka :) ! bajs på ångesten du e bäst! =)

2009-04-29/19:46:44
URL: http://kcalkcal.blogg.se/

Vill du vara gullig och kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0