Om igår och om idag

Oj vilka diskussioner det blev med inlägget igår, riktigt kul att läsa folks olika åsikter och tankar faktiskt.
Jag ska svara på alla lååånga kommentarer senare idag, men jag ska iväg strax. Som sagt så är det lov nu och jag vill spendera så mycket tid som möjligt med mina vänner.

Jag håller med dom flesta av er faktiskt, det är ju bra att lärare undervisar om sådant, men dom kan ju göra det på ett bättre sätt än vad min lärare gjorde. Och visst kan det ha en positiv effekt för dom som känner sig tjocka, men ser att dom har ett fullt normalt bmi, dom kanske blir tvärtom, att dom blir mer nöjda med sig själva. Men det är ett känsligt ämne, man vet aldrig hur någon skall reagera.
Vill bara säga tack till er, kul att ni gillar den nya designen! Jag blev själv riktigt nöjd med resultatet så det var roligt att höra att ni också gillar den!

Hörs senare!

Kommentarer
- Angie .

Sjukt snygg ny design ;O <3

Sv: Jag förstår det, tyvärr. Pyss fina du.

2009-04-09/13:09:24
URL: http://yeahrockondude.blogg.se/
- jenny

sv: Okejj, Hur ska du fira påsk då? :)

2009-04-09/17:20:38
URL: http://jennyorahim.blogg.se/
- Thea



hej hej^^ Haha nej intebokstavligen:P Men jag går inte ihop meden tjej och det känns som att det blir värre och värre typ även fast vi försöker ignorera varandra men hon är sån som säger vad hon tycker högt och är det ngt som är fel så säger hon det itne till än utan säger det på ett dumförklarande sätt till ngn annan högt typ >.<

Jag jobbar på en snabbmats restaurang som arbetsledare.



Hoppas du mår bara bra nu då! ^^ Jag går tyvärr upp på det fysiska sättet istället :( Skit jobbigt då det känns som att jag ändå inte äter så himla mycket. säkert att jag får i mig mer dumt och för att jag inte har tränat för att jagär så trött just nu.. men men..



kram på dig hoppas du har det bra!!

2009-04-09/17:46:50
URL: http://fallaned.blogg.se/
- jenny

sv: Samma här faktiskt, vi pyntar inte eller så, känns onödigt haha. Middag & påskägg + godis räcker:p

2009-04-09/19:33:40
URL: http://jennyorahim.blogg.se/
- Linda

hehe:D

2009-04-09/19:34:56
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/
- S---

Jag minns den lektionen som vi hade ungefär samma lära i idrott. Då vi pratade om vad som är bra och inte bra och om ätstörningar. Och nu är det ju rätt öppet om att jag har anorexi i klassen eller iaf för tjejerna som jag umgås med. Dem vet inte vad dem pratar om.



Undrar egentligen om ingen visste om min sjukdom och de skulle få veta mitt bmi, undrar vad dem skulle säga. Eller om de fick veta mitt bmi när jag var som sjukast eller som när jag var nöjd med vikten. Haha nästan komiskt eftersom det sägs att man är död vid bmi 10?



Jajustja du är ju vegetarian. ag gillar inte kött jag heller men inte heller så mycket grönt. Åt någon sallad idag som är god men de hade quinoa i så det gick inte att äta. Jag är för sleptisk för konstiga saker. (säger jag som äter blodpalt^^)



Jo det är bättre med mamma, men vi måste ålla koll på henne hela tiden typ.



Byxorna ja det gick så att dem andra paren inte fanns någonstans, varken i staden eller lillstaden. Finns helle inga i mindre storlek. Dumt att ha långa ben ibland. Så blir att sy in.



Hoppas du haft det bra nu i veckan och gjort saker spm får dig att känna dig bra. Puss

2009-04-09/21:09:19
URL: http://rosaspektakel.blogg.se/
- Sara Solvik

Sv, tack :)



Ja, så känner jag mig också, men sen känns det bäst att bara vara tyst:P Fast nästa gång så blir det nog att jag säger som det är.. `För det bara bubblar i kroppen på mig av ilska när som snackar en massa skit !:P

2009-04-09/21:11:32
URL: http://sarasolvik.blogg.se/
- Carro

sv: Ja, :/ verkligen.



Okej, uscha, det var ju inte alls bra. Är aldrig kul å må illa. Så himla jobbigt :( Hoppas du mår bättre idag :)



Jag mår väl sådär, är lite lite bakis bara. Men bara man kommer ut så blir det nog bra :)

Ska du göra idag då? :)

2009-04-10/09:35:08
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/
- Thea

Va gullig du är^^ Fan va skönt om man bara kunde göra så så var allt bra sen^^

Ska försöka göra som Ebba (Thelittlethings.blogg.se) säger åt mig att göra. Att typ äta ett äpple varannan timma istället hela dan... får se om ajg kan hålla det. :S



kramar! Ha en fin påsk utan (?^^) godis, men massa nyttiga saker istället som kan vara tok gott också:P

2009-04-10/11:38:56
URL: http://fallaned.blogg.se/

Vill du vara gullig och kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0