Something sweet.

Middag för nåra timmar sedan.
Trots att det var det första riktiga målet mat på hela dagen och inte så mycket så kände jag mig FET.
Efter maten så dukade det frams för 'efterrätt' bestående av kakor och bullar och godis.
"Ta några kakor".

Jag åt sex stycken.
Det känns okej liksom, men för en stund sen fick jag ett sötsug.
Skall göra te, och hoppas att det smakar gott nu. I så fall försvinner sötsuget.

Försvinner inte sötsuget så försvinner kakorna, om ni fattar vad jag menar.

Kommentarer
- Anonym

Du klarar att stå emot. =) Te är bra, ta i lite mjölk också så blir det mer mättande.



Kram

2008-10-27/20:28:26
- Anonym

svar : joodå , de vell helt okej just nu . sj ? <3

2008-10-27/21:22:02
- "jasmine"

härligt! :D hur mycket mat brukar du få i dig dagligen nu för tiden då? kalorimässigt alltså :) hur många kg ifrån ditt mål är du?



puss<3

2008-10-27/21:23:44
URL: http://downdowndown.blogg.se/
- M.O

Jo, fast nu blir det att snacka normalt, inte om p-a. Slutat med det.

<3

2008-10-27/21:33:34
- Susanna

Nej jag förstår det.. Men min mamma bryr sig inte så mycket om det, så därför kan jag säga sånt till henne.. Åh tack!

<33

2008-10-28/02:05:27
URL: http://frozendream.blogg.se/
- lolobum

hatar när man blir sugen och kan inte sluta tänka på hur gott det skulle vara med det man är sugen på...

hoppas att du klarar det, puss <3

2008-10-28/09:59:25
URL: http://lolobum.blogspot.com/

Vill du vara gullig och kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0