Jag vill kunna ...

Känner inte att jag behöver gå in på dagen i detalj mer än att säga såhär: SKITDÅLIG!!!
Resten kan ni antagligen lista ut. Jag vet inte vad jag ska göra, jag vill ju gå ner i vikt, jag vill ju bli sådär smal igen. Jag vill vakna upp och titta mig i spegeln och se en platt mage som inte ens putar ut minsta lilla och inte den fettklumpen jag har nu. Jag vill kunna ta båda händerna runt mitt lår, jag vill kunna sluta en hand runt min överarm osv.
Jag vill att mina käkben skall sticka ut, jag vill att mina revben skall synas tydligare.
Jag vill bli smaaal!

Och vet ni vad jag vill mera? Jag har tänkt på det ett tag ... Ni vet Suicide Girls? Alternativa modeller som poserar halv/helnaket. Inte för jag är så mycket för nakenbilder men jag tror att man skulle kunna få ett himla bra självförtroende om man höll på med sånt. Jag tror det skulle vara kul, alla av SG's modeller tar inte helnakenbilder, bara ett fåtal av dom.
Tycker dom är himlans snygga allihopa iaf!


(Shere, SG modell)

Kommentarer
- nelmo

Jag vill också bli smal, nununu!

jag vill inte genomgå massor med svältperioder med maximal träning osv, jag vill trycka på en knapp bara :(

ta hand om dig <3

kram!

2008-10-11/00:47:54
URL: http://nelmoo.blogg.se/
- Helena

Sorry, var inte meningen att göra dig arg. Trodde du hade fallit ur det...

ha det bra, kram

2008-10-11/00:56:29
URL: http://kampmotanorexi.blogg.se/
- Jenny

Jaa....dom är fina :) Var på G och skulle börja fotagrafera för dom för något år sedan... :D

2009-02-27/16:24:41
URL: http://www.metrobloggen.se/mysco

Vill du vara gullig och kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0