I couldn't.

Jag klarade inte av det, jag klarade inte av att vara utan min blogg. Jag älskar den för mycket.
Jag trodde att det skulle vara skönt med en en liten paus, slippa skriva och bara vila och ta det lugnt. Jag hade fel. men nu är jag tillbaka igen och det går faktiskt helt bra nu. Har gått ner ett kilo ungefär, sakta men säkert går det =)!

Såg föresten ett test där dom frågat killar vad den bästa "egenskapen" som tjejer kunde ha vara, det första var nåt ovesäntligt och på andra plats kom "smal" ...

Dags att bli smal då!
Eller vad säger ni?

Kommentarer
- Tingeling

Jag vill också vara smal!!

Kul att du skriver igen :)



Kram

2008-10-19/21:02:46
URL: http://pinktingeling.bloggagratis.se

Vill du vara gullig och kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0