Har ni frågor ...

Har märkt att jag ibland får massa frågor, t.ex "hur mycket väger du?" och "hur lång är du?".
Istället för att skriva dessa kommentarer som anonyma (att ni inte har blogg) så kan ni maila dom frågorna till mig, mailen står under "kontakta mig" till vänster.'

Annars kan vi ha en liten frågestund igen. Ja, vi har väl det ...
Och som svar till en anonym: Nej, inte jag på bilden i förra inlägget. Så fort det kommer en bild på mig så kan jag lova er att jag kommer att skriva det.

Kommentarer
- Anonym

åh, ibland är det som andra skriver läskigt likt sina egna tankar!

Det har gått så sjukt dåligt för mig de senaste, månaderna. Och nu vill jag bara att det ska gå bra.

Ha det bäst! kramar<3

2008-10-25/10:09:40
URL: http://gonnabeanonymous.blogg.se/
- Anonym

yes vi ska inte ge upp, och vi ska klara lovet galant :D

2008-10-25/12:46:52
URL: http://tooti.blogg.se/

Vill du vara gullig och kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0